پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Rimac C_Two (1)

Rimac C_Two در لس آنجلس معرفی شد / هایپر کار الکتریکی با 1914 اسب بخار قدرت!

چند ماه قبل بود که کمپانی Rimac هایپر کار الکتریکی جدید خود به نام C_Two را در نمایشگاه ژنو رونمایی کرد. اکنون یک نمونه جدید از این خودرو با نام California Edition توسط Rimac معرفی شده است. این خودرو قرار است هفته آینده در نمایشگاه Monterey رونمایی شود. این خودرو از رنگ بندی جدید با […]

ارشیا
یکشنبه - ۲۸ مرداد ۱۳۹۷

چند ماه قبل بود که کمپانی Rimac هایپر کار الکتریکی جدید خود به نام C_Two را در نمایشگاه ژنو رونمایی کرد. اکنون یک نمونه جدید از این خودرو با نام California Edition توسط Rimac معرفی شده است. این خودرو قرار است هفته آینده در نمایشگاه Monterey رونمایی شود.

Rimac C_Two (5)

این خودرو از رنگ بندی جدید با رینگ های آلومینیمی بهره می برد. این خودرو هم اکنون در موزه پیترسن آمریکا قرار دارد. در نمایشگاه هفته آینده هایپر کار Rimac همراه با بهترین سوپرکار های دنیا به نمایش در خواهد آمد. این خودرو از 4 موتور الکتریکی بهره می برد که در مجموع 1914 اسب بخار قدرت تولید می کند. گشتاور هم 1696 پوند بر فوت است که از سیستم Torque-vectoring بهره می برد. این 4 موتور در مجموع توان 120KWH تولید می کنند که با استفاده از سیستم liquid-cooled خنک می شوند. این موتور ها به Rimac توان رسیدن به سرعت 96 کیلومتر از حالت سکون را تنها در 1.85 ثانیه می دهد.

Rimac C_Two (6)

سرعت 160 کیلومتر بر ساعت هم تنها در 4.3 ثانیه پر می شود. سرعت نهایی این هایپر کار الکتریکی 412.8 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. این خودرو با هر بار شارژ مسافت 646 کیلومتر را طی می کند. قیمت در نظر گرفته شده برای این خودرو 2.1 میلیون دلار است و تنها 150 نمونه از آن ساخته خواهد شد.

Rimac C_Two (4)

جالب است بدانید که تنها 3 هفته پس از رونمایی Rimac C_Two، تمامی نمونه ها پیش فروش شدند.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

آیا تسلا توسط عربستانی ها خریداری می شود؟/ چالش جدید خصوصی سازی تسلا

کمپانی ایتالیایی به دنبال ساخت خودرو مسابقه ای الکتریکی ارزان قیمت

دو نمونه از سوپر کار های معروف vector به فروش می رسند

کمپانی سانگ یانگ درصدد ساخت اولین وانت الکتریکی در جهان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی