پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ضرب و شتم مامور پلیس راه توسط راننده لندکروزر سانحه دیده

راننده جنجالی لندکروزر سانحه دیده دستگیر شد

در روزهای گذشته حتما ویدئویی جنجالی که در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود را دیده اید. راننده یک دستگاه تویوتا لندکروزر سانحه دیده که با مامور پلیس راهنمایی و رانندگی به صورت فیزیکی درگیر شده و از الفاظ رکیک استفاده می کند. به روایت کاربران فضای مجازی، فرد مهاجم، راننده خودرویی بوده […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۳ شهریور ۱۳۹۷

در روزهای گذشته حتما ویدئویی جنجالی که در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود را دیده اید. راننده یک دستگاه تویوتا لندکروزر سانحه دیده که با مامور پلیس راهنمایی و رانندگی به صورت فیزیکی درگیر شده و از الفاظ رکیک استفاده می کند.

به روایت کاربران فضای مجازی، فرد مهاجم، راننده خودرویی بوده که پس از تعقیب و گریز پلیس، در نزدیکی شهر دشت ارژن واژگون و دچار خسارت جدی شد. در این ماجرا راننده لندکروزر سانحه دیده از الفاظی رکیک استفاده می کند و به همین دلیل صدای کلیپ در بعضی جاها قطع شده است. حالا خبر رسیده راننده و سرنشین خودروی لندکروزر سانحه دیده که در جاده «دشت ارژن» شیراز اقدام به ضرب و شتم مأمور پلیس کرده بودند، شناسایی شده‌اند.

پس از انتشار این ویدئو، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس با اعلام خبر شناسایی راننده و سرنشین متخلف، گفته که مأمور پلیس در حین انجام وظیفه قانونی خود بوده و خودروی لندکروز نیز به علت بی‌احتیاطی در جاده دشت ارژن واژگون شده است.

به گفته‌ی سرهنگ محمدی، این 2 فرد نسبت به مأمور پلیس راه حین انجام وظیفه، اهانت و تمرد کرده و با او درگیر شده‌اند. بنا بر اعلام این مقام انتظامی این افراد در حال حاضر تحت تعقیب پلیس قرار گرفته‌اند و با متمردان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

رانندگان تعارف‌گریز/ فرهنگ رانندگی ایرانیان شرایط مناسبی ندارد

۱.۳ درصد آمار کشته های حوادث رانندگی جهان مربوط به ایران است

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی