پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازدید مدیرعامل ایساکو از نمایندگی های مجاز شهر گرگان

به منظور ارتقای سطح خدمات رسانی و افزایش رضایت مندی مشتریان مدیرعامل شرکت ایساکو به همراه جمعی از مدیران ارشد این شرکت بازدیدهای استانی از نمایندگی ها خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) را آغاز کرده است. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ مدیر عامل ایساکو و مدیران ارشد این شرکت قصد دارند […]

هادی سیانکی
دوشنبه - ۵ شهریور ۱۳۹۷

به منظور ارتقای سطح خدمات رسانی و افزایش رضایت مندی مشتریان مدیرعامل شرکت ایساکو به همراه جمعی از مدیران ارشد این شرکت بازدیدهای استانی از نمایندگی ها خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) را آغاز کرده است.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

مدیر عامل ایساکو و مدیران ارشد این شرکت قصد دارند تا با این بازدیدها  ضمن رصد فعالیت های نمایندگی های خود  بر میزان افزایش رضایت مشتریان خود بیافزایند.در همین راستا مدیران این شرکت امروز از نمایندگی شهرگرگان بازدید و ارائه خدمات این نمایندگی را از نزدیک مشاهده کردند.

ایساکو 01

در این بازدید بر ارایه خدمات مطلوب تر به مشتریان تاکید شد؛ ضمن آن که نمایندگی های گرگان موضوعات و مسائل خود را مطرح کرده و مقرر شد تمامی موضوعات بررسی و راه ‌کارهای لازم اتخاذ شود.  مشتریان نیز دیدگاه های خود را در مورد نحوه اخذ خدمات ارایه کردند.

 

آغاز طرح قدر شرکت ایساکو به مناسبت لیالی قدر و ایام نیمه خرداد

ایساکو دوره تکمیلی آموزشی خودروهای هایما را برگزار کرد

سرمایه گذاری ایساکو برای بهبود خدمات پس از فروش

برگزاری دوره‌‌هاي آموزش فني و تخصصي ایساکو در سنگال

ایساکو برترین شرکت خدمات خودرویی در جمع صد شرکت برتر

اتوکلیک ایساکو ارائه خدمات در محل مشتری

تقدیر از نمایندگی های رتبه یک ایساکو برگزار شد

 

 

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی