پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

راش فورد F-150

راش فورد F-150 مدل ۲۰۱۵ با «فوکس» آپگرید مي شود

بعد از اينکه راش در تيونينگ موستانگ توانايي خود را ثابت کرد به سراغ  برنامه هاي ديگري رفت. جديدترين محصول اين تيونر  راش فورد F-150 مدل ۲۰۱۵ است .«راش» براي رسيدن به ظاهري خشن و جدي در اين مدل فورد کاملا موفق بوده است .یک جلو پنجره جدید با چراغ‌های کلیرنس، یک روکش سپر جلو، […]

javankhodro
یکشنبه - ۱ شهریور ۱۳۹۴

بعد از اينکه راش در تيونينگ موستانگ توانايي خود را ثابت کرد به سراغ  برنامه هاي ديگري رفت. جديدترين محصول اين تيونر  راش فورد F-150 مدل ۲۰۱۵ است .«راش» براي رسيدن به ظاهري خشن و جدي در اين مدل فورد کاملا موفق بوده است .یک جلو پنجره جدید با چراغ‌های کلیرنس، یک روکش سپر جلو، قاب گلگیرها و یک طرح رنگ‌آمیزی مشکی بر روی کاپوت از جمله عناصری هستند که برای خودرو، یک چهره عصباني و خشن را  ایجاد کرده‌اند.یک پوشش با نشان R بر روی حلقه بکسل، کف‌پوش‌های WeatherTech و یک آپشن پوشش نرم «تونو»، از دیگر تجهیزاتی هستند که راش برای این خودرو درنظر گرفته است.

راش فورد F-150

اما تمامي اين تغييرات فقط در مورد ظاهر خودرو نيست،در راش فورد F-150 مدل ۲۰۱۵، چرخ‌های ۲۰ اینچی با تایرهای سرسخت با ابعاد 305/55 اضافه شده و همین‌طور، راش با همکاری «فوکس»، تنظیمات قابل‌توجهی را در سیستم تعلیق ایجاد کرده است.در سیستم تعلیق «فوکس 2.0 پرفورمنس سریز»، کویل‌اورها و شوک‌ها اضافه شده‌اند.

راش برای فورد F-150 یک سیستم اگزوز با خروجی جانبی اضافه کرده که طبق گفته اش، صدای بیشتری نسبت به هر موتوری که در F-150 معمولی استفاده شود، تولید خواهد کرد. «فوکس» همچنین یک سری شوک‌های داخلی سفارشی برای سیستم تعلیق مدل آینده فورد F-150 SVT رپتور مدل ۲۰۱۷ فراهم خواهد کرد.

راش فورد F-150

 وقتی «رپتور» در  سال ۲۰۱۶ میلادی خودنمايي کند باز هم راش به سراغ آن خواهد رفت دقيقا مثل همان کاري که با مدل قبلي اين خودرو انجام داد.مثل همه مدل هاي راش اين خودرو را نيز مي توان از راش به صورت مستقيم سفارش داد يا اينکه می‌توانید فورد F-150 مدل ۲۰۱۵ که دارید، ارتقا دهید. هزینه سطح اول ارتقای «راش»، به میزان ۱۰ هزار و ۶۰۰ دلار است که به قیمت پایه خودرو (شروع قیمت از ۲۶۶۱۵ دلار) افزوده می‌شود.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی