پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تکنولوژی خط تولید فورد (3)

ایده جذاب کمپانی فورد / استفاده از ملخ های هوشمند در خط تولید

چندی قبل بود که کمپانی فورد از تکنولوژی Exoskeleton، که مخصوص کارکنان خط تولید بود، استفاده کرد. اکنون این کمپانی از یک ایده جدید برای بازرسین خط تولید Dagenham در انگلستان پرده برداری کرده است. ملخ های پرنده که کار بازرسین را بسیار راحت می کنند و از آسیب دیدگی های ناشی از بازرسی در […]

ارشیا
یکشنبه - ۱۱ شهریور ۱۳۹۷

چندی قبل بود که کمپانی فورد از تکنولوژی Exoskeleton، که مخصوص کارکنان خط تولید بود، استفاده کرد. اکنون این کمپانی از یک ایده جدید برای بازرسین خط تولید Dagenham در انگلستان پرده برداری کرده است. ملخ های پرنده که کار بازرسین را بسیار راحت می کنند و از آسیب دیدگی های ناشی از بازرسی در ارتفاعات بالا جلوگیری می کند.

تکنولوژی خط تولید فورد (2)

کمپانی فورد همیشه یکی از پیشگامان نوآوری در خط تولید بوده است. این تکنولوژی برای اولین بار در خط تولید Dagenham engine plant در انگلستان به راه افتاده است. اکنون با کمک این تکنولوژی، بازرسین خط تولید قادر خواهند بود تمامی قسمت های خط تولید، که در قسمت های بالاتری قرار گرفته اند را بازرسی کنند.

تکنولوژی خط تولید فورد (4)

در این ملخ های کنترل از راه دور، چند دوربین قرار گرفته است که اجازه کنترل تمامی ماشین کاری ها را به بازرسین می دهد. تا قبل از این، بازرسین مجبور بودند کار نظارت را بر روی داربست هایی با بیش از 164 فوت ارتفاع انجام بدهند. اما اکنون بدون احتمال آسیب دیدگی این کار در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می گیرد. کار نظارت بر روی داربست ها 12 ساعت طول می کشید. اما اکنون به لطف استفاده از این ملخ های هوشمند، این کار در عرض 12 دقیقه انجام می شود. یکی دیگر از محاسن ملخ های هوشمند این است که دیگر نیازی به متوقف کردن دستگاه ها برای انجام بازرسی نیست و در حین انجام کار ماشین کاری، نظارت لازم انجام می شود.

تکنولوژی خط تولید فورد (1)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

لیمو جت ، ترکیبی از لیموزین و جت!

نوآوری انقلابی فورد برای کارکنان خط تولید / پیوند انسان و ماشین

اسپیکر های جدید پیرلی به شکل لاستیک های فرمول یک

نوآوری پیرلی در استفاده از تایر های هوشمند!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی