پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لانچیا دلتا (7)

تولدی دوباره برای یک اسطوره / لانچیا دلتا تمام فیبر کربنی

کمپانی ایتالیایی Automobili Amos، اخیرا یک نمونه لانچیا دلتا را به زیباترین شکل ممکن بازسازی کرده است. این خودرو که دلتا Futurista نام دارد، زندگی خود را در سال 1989 با نام دلتا Integrale آغاز کرده است و اکنون توسط این کمپانی بازسازی شده است. خودرویی که مشاهده می کنید تقریبا در تمامی نقاط ارتقا […]

ارشیا
سه شنبه - ۱۳ شهریور ۱۳۹۷

کمپانی ایتالیایی Automobili Amos، اخیرا یک نمونه لانچیا دلتا را به زیباترین شکل ممکن بازسازی کرده است. این خودرو که دلتا Futurista نام دارد، زندگی خود را در سال 1989 با نام دلتا Integrale آغاز کرده است و اکنون توسط این کمپانی بازسازی شده است.

لانچیا دلتا (2)

خودرویی که مشاهده می کنید تقریبا در تمامی نقاط ارتقا یافته است و اکنون به یک شاهکار فیبر کربنی تبدیل شده است!. در قسمت جلویی سپر، جلوپنجره، کاپوت و تمامی اجزا از فیبر کربن ساخته شده اند. در قسمت عقبی صندوق، سپر و اسپویلر هم از جنس فیبر کربن ساخته شده اند. حتی کاور موتور هم از جنس فیبر کربن ساخته شده است تا لانچیا دلتا تنها 1250 کیلوگرم وزن داشته باشد.

لانچیا دلتا (8)

موتور لانچیا هم تقویت شده است و اکنون 330 اسب بخار قدرت تولید می کند. گیرباکس و دیفرانسیل خودرو هم تقویت شده است تا انتقال قدرت بهتر انجام شود. هنر طراحی در کابین خودرو هم کاملا به چشم می آید.

لانچیا دلتا (3)

صندلی ها از مارک ریکارو انتخاب شده اند و پدال ها از جنس آلومینیوم ساخته شده اند. در فضای کابین هم از فیبر کربن استفاده شده است. پوشش تونل گیرباکس از فیبر کربن ساخته شده است. علاوه بر این، کاور پنل دکمه ها هم از فیبر کربن ساخته شده است. اما یک مشکل بزرگ برای قیمت این شاهکار لانچیا وجود دارد. قیمت این خودرو 347 هزار دلار است که به نوعی تنها برای افراد سرمایه دارد انتخاب مناسبی به شمار می آید. از این خودرو تنها 20 نمونه ساخته خواهد شد.

لانچیا دلتا (4)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی