پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

احتکار خودرو

کشف 800 خودرو احتکار شده در استان البرز

دادستان عمومی و انقلاب قزوین از کشف ۸۰۰ دستگاه کامیونت و مینی بوس احتکار شده در یکی از شرکت‌های خودروسازی شهرستان البرز خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی گفت: در یکی از شرکت‌های خودرو سازی واقع در شهرستان البرز 800 دستگاه انواع کامیونت و مینی بوس […]

هادی سیانکی
یکشنبه - ۱۸ شهریور ۱۳۹۷

دادستان عمومی و انقلاب قزوین از کشف ۸۰۰ دستگاه کامیونت و مینی بوس احتکار شده در یکی از شرکت‌های خودروسازی شهرستان البرز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی گفت: در یکی از شرکت‌های خودرو سازی واقع در شهرستان البرز 800 دستگاه انواع کامیونت و مینی بوس با ارزش تقریبی 120 میلیارد تومان احتکار شده بود که با ورود مدعی العموم کشف و ضبط شد.

دادستان مرکز استان قزوین در ادامه تصریح کرد: این خودروها با دلایل واهی همچون نبود قطعه انبار شده بود که در بررسی‌های بعمل آمده توسط متخصصین هیچ مشکلی برای عرضه به بازار خودرو نداشتند.

حجت الاسلام صادقی نیارکی با اشاره به این که بزودی این خودروها به بازار عرضه خواهد شد، خاطر نشان کرد: دستورات لازم قضایی برای تعیین تکلیف این خودروها داده شده است و پس از اعلام قیمت واقعی این خودروها توسط سازمان حمایت از مصرف کنندگان به بازار عرضه و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

این مقام قضایی استان قزوین با اشاره به این که تذکرات لازم و قانونی قبلا به محتکران داده شده است، اظهار داشت: احتکارکنندگان و کسانی که به دنبال تشدید نابسامانی بازار و اخلال در نظام اقتصادی کشور هستند، بدانند که دستگاه قضایی در برابر آنان کوتاه نخواهد آمد و منتظر برخورد قاطعانه، سخت و بدون اغماض دستگاه قضایی باشند.

رد شائبه احتکار توسط وزیر صنعت/ وجود تعدادی خودرو ناقص در پارکینگ خودروسازها به منزله احتکار نیست 

کشف و ضبط روغن موتور احتکار شده به ارزش 42 میلیارد ریال در خوزستان

وزیر صنعت منکر احتکار خودرو شد!

رد شائبه احتکار خودرو توسط رئیس کمیسیون صنایع مجلس / خودروسازان باید قطعه دپو می کردند

فهرست کالاهای مشمول طرح تشدید مبارزه با احتکار و اختفا از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام شد

عرضه خودروهای احتکار شده قیمت ها را پایین کشید

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی