95 میلیون بازدید از سایت سایپا در زمان پیش فروش خودرو

قائم‌مقام فن‌آوری اطلاعات مرکز مطالعات، برنامه‌ریزی استراتژیک و فن‌آوری اطلاعات گروه سایپا گفت: در مدت ۲۷ ساعت اجرای طرح پیش‌فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا، بیش از ۹۵ میلیون بازدید از سایت فروش این مجموعه صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

حسن حسین‌آبادی افزود: در این طرح تعداد 50 هزار دستگاه خودرو پیش‌فروش شد و براساس برآوردها و اطلاعات موجود، تعداد متقاضیان 30 برابر این تعداد خودرو بوده و طبعاً از هر 30 نفر تنها یک نفر موفق به ثبت‌نام شده و 29 نفر دیگر امکان خرید را پیدا نکرده و احتمالاً از این امر ناراضی شده‏‌اند.

گزارش خودرو

به‌گفته وی در دقایق نخست اجرای طرح پیش‌فروش محصولات سایپا، تعداد 709 هزار و 98 کاربر که معادل یک‌میلیون و 781 هزار و 865 درخواست و رقمی معادل 6 میلیون و 13 هزار و 798 بازدید از صفحات سایت بوده، به ثبت رسیده که این موارد در تصاویر و فیلم‏های تهیه شده از سایت‏هایی که اطلاعات تحلیلی درخصوص سایت فروش سایپا را ارائه می‌دهند، توسط رسانه‌های خبری که در محل نظارت بر عملیات فروش حضور داشتند، به ثبت رسیده و قابل استعلام از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.
قائم‌مقام مرکز مطالعات، برنامه‌ریزی و فن‌آوری استراتژیک گروه سایپا ادامه داد: در مدت 27 ساعت که فرایند پیش‌فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به اجرا درآمد، در مجموع 95 میلیون و 218 هزار و 431 فقره بازدید از سایت فروش سایپا صورت گرفته است.

حسین‌آبادی افزود: از میان این تعداد بازدید، 55 میلیون و 961 هزار و 485 ارجاع از طریق سایت www.saipacorp.com تعداد 26 میلیون و 105 هزار و 575 ارجاع از طریق جست‌وجو در گوگل و تعداد یک ‌میلیون و 383 هزار و 118 ارجاع از طریق سایت www.saipagroup.ir به سایت فروش سایپا صورت گرفته است و9 میلیون و 486 هزار و 173 نیز مراجعه مستقیم از طریق سایت saipa.iranecar.com و مابقی 2 میلیون و 282 هزارو 80 بازدید از سایتهای اینترنتی دیگر صورت پذیرفته است.

وی تأکید کرد: این میزان بازدید باتوجه به مشخص بودن میزان ارجاع‌های انجام شده از سایر سایت‏ها به سایت فروش و قابلیت ره‌گیری و گزارش‌گیری از پهنای باند مصرفی، نشست‌های ایجادشده از مشتریان به آدرس فروش اینترنتی سایپا و به‌طور کلی حجم درخواست‌های ارسال‌شده برای سایت فروش سایپا کاملاً مشخص و قابل ردیابی بوده است.

تفاوت فروش محصولات ایران خودرو و سایپا در چیست؟

واکنش سایپا به درج مطلبی در یک رسانه در خصوص پیش فروش اینترنتی خودرو

ایثار و فداکاری سال های دفاع مقدس الگوی سایپا در تولید و اشتغال است

سلب امکان صلح و نقل و انتقال از خودروهای پیش فروش شده سایپا

ارسال لیست ثبت نام شدگان طرح پیش فروش سایپا به ایران خودرو

آمادگی سایپا برای ارائه جزئيات ثبت نام به دستگاه هاي نظارتي

سایپا روزانه 3 هزار خودرو آماده تحویل می کند

هجوم 6 میلیون نفر به سایت سایپا/ سایت فروش سایپا مرحله ای شد!

ایساکو تعمیرگاه تخصصی بهنام آمیکو مدیران خودرو کرمان موتور>

نظر شما !!