پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رنو کولئوس

رنو کولئوس ، طلسمی بزرگتر از کجار

بعد از معرفی مدل جدید تالیسمان که یک سدان متوسط شهری است حالا تصاویری از نسل جدید اس یو وی اندازه متوسط و قدیمی رنو منتشر شده که نشان می‌دهد کولئوس هم طلسم شده است! کولئوس که در طراحی بیرونی به تالیسمان شبیه است و هم اکنون فیس‌لیفت آن نیز در جاده‌های ایران نیز خریداران […]

javankhodro
سه شنبه - ۳ شهریور ۱۳۹۴

بعد از معرفی مدل جدید تالیسمان که یک سدان متوسط شهری است حالا تصاویری از نسل جدید اس یو وی اندازه متوسط و قدیمی رنو منتشر شده که نشان می‌دهد کولئوس هم طلسم شده است!

کولئوس که در طراحی بیرونی به تالیسمان شبیه است و هم اکنون فیس‌لیفت آن نیز در جاده‌های ایران نیز خریداران کم‌شماری دارد قرار است تا اواسط سال 2016 میلادی به بازارهای جهانی عرضه گردد.این مدل که بزرگ‌تر از مدل کجار است در اندازه و تجهیزات با پیشرفت‌هایی همراه بوده و در اصل بر روی پلات فرم مشترک با نیسان ایکس تریل که CMF-CD نام دارد بنا می‌شود. در این نسل جدید دو موتور 2 و 2.5 لیتری در نظر گرفته شده است.تصور می شود که کولئوس جدید طولی حدود 5 متر داشته باشد که در این صورت از کجار که طولی حدود 4.45 متر دارد ،بزرگ‌تر خواهد بود.این طول بزرگ باعث شده است تا رنو به این فکر بیافتد که آیا می تواند  کولئوسی با 7 صندلی مجهز ارائه دهد یا نه؟

رنو کولئوس

رنو اعلام کرده است که فعلاً نسل دوم رنو کولئوس را برای بازارهای آسیایی و استرالیا آماده می‌کند و تصمیمی برای ارائه این مدل در بازارهای اروپایی نگرفته است.  این نسل دوم  رنو کولئوس ، که کلیه کارهای توسعه و تولید آن در کشور چین انجام گرفته به احتمال فراوان در کره جنوبی نیز در قالب شرکت سامسونگ و مدل QM5 به تولید خواهد رسید.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی