پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بانک ملی

رونق بازار کالای داخلی با تسهیلات بانک ملی ایران

بانک ملی ایران در سال حمایت از کالای ایرانی، تعداد 30 هزار و 900 فقره تسهیلات در قالب فروش اقساطی خرید کالای مصرفی با دوام داخلی در پنج ماه ابتدای سال جاری پرداخت کرده است. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ بانک ملی ایران در سالی که حمایت از کالای داخلی نام گرفته است، […]

هادی سیانکی
شنبه - ۳۱ شهریور ۱۳۹۷

بانک ملی ایران در سال حمایت از کالای ایرانی، تعداد 30 هزار و 900 فقره تسهیلات در قالب فروش اقساطی خرید کالای مصرفی با دوام داخلی در پنج ماه ابتدای سال جاری پرداخت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

بانک ملی ایران در سالی که حمایت از کالای داخلی نام گرفته است، حمایت از تولید و بازار کالای ساخت داخل را مورد توجه ویژه قرار داده و بر همین اساس در مدت مذکور دو هزار و 944 میلیارد ریال تسهیلات در قالب فروش اقساطی خرید کالای مصرفی با دوام داخلی به متقاضیان تخصیص داده است.

تسهیلات سرمایه در گردش برای حمایت از تولید و اشتغال بخش دیگری از تسهیلات پرداختی بانک ملی ایران در پنج ماه ابتدای امسال بوده به طوری که طی این مدت 29 هزار و 553 فقره تسهیلات به ارزش 50 هزار و 122 میلیارد ریال پرداخت کرده است.

رفع نیازهای اساسی خانوار نیز از دیگر محورهای تسهیلات پرداختی این بانک است و در مدت مذکور 358 هزار و 138 فقره تسهیلات در قالب فروش اقساطی و جعاله به ارزش 94 هزار و 206 میلیارد ریال پرداخت شد.

بانک ملی ایران با نگاه حمایتی به اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه در پنج ماه ابتدای امسال یک هزار و 148 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه نیازمندان نیز بدون احتساب تسهیلات ازدواج و اشتغال در 31 هزار و 35 فقره پرداخت کرده است.

​آغاز پرداخت حق تقدم سهام بیمه سرمد در شعب بانک صادرات ایران

حمایت بانک شهر از تولیدکنندگان با هدف رفع موانع تولید داخلی

فروش ۱۵۷ ملک و شرکت مازاد تملیکی بانک ملی در ۵ ماه نخست سال جاری

نوسازی ناوگان تاکسیرانی با همکاری بانک ها

۴۷۰ میلیارد تومان اموال مازاد بانک سپه فروخته شد

همکاری بانک پارسیان در طرح نوسازی تاکسی های فرسوده

قانون بیمه شخص ثالث با همکاری بانک ملی تسهیل می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی