پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب ام و سری 8 کانورتیبل (1)

ب ام و سری 8 کانورتیبل شکار شد

کمپانی ب ام و برای اولین بار در حاشیه مسابقه لمانز امسال، پس از 20 سال از سری 8 جدید پرده برداری کرد. پس از معرفی نمونه کوپه، اکنون نسخه کانورتیبل این خودرو هم شکار شده است. نسخه کوپه با قیمت 112,895 دلار از ماه دسامبر در بازار جهانی عرضه خواهد شد. پس از آن […]

ارشیا
یکشنبه - ۱ مهر ۱۳۹۷

کمپانی ب ام و برای اولین بار در حاشیه مسابقه لمانز امسال، پس از 20 سال از سری 8 جدید پرده برداری کرد. پس از معرفی نمونه کوپه، اکنون نسخه کانورتیبل این خودرو هم شکار شده است. نسخه کوپه با قیمت 112,895 دلار از ماه دسامبر در بازار جهانی عرضه خواهد شد. پس از آن نوبت به معرفی نسخه کانورتیبل می رسد.

ب ام و سری 8 کانورتیبل (2)

این اولین باری است که سری 8 ب ام و یک نمونه کانورتیبل را به خود می بیند. جدید ترین عکس های منتشر شده از این خودرو، سری 8 کانورتیبل را با سقف soft-top نشان می دهد. همانند مدل کوپه سری 8، نمونه کانورتیبل هم بر مبنای پلت فرم CLAR ب ام و ساخته می شود.

ب ام و سری 8 کانورتیبل (3)

هنوز از مسخصات فنی نمونه کانورتیبل اطلاعات دقیقی در دسترس نیست. اما نمونه کوپه M850i از یک موتور 8 سیلندر 4.4 لیتری تویین توربو با 523 اسب بخار قدرت و 553 پوند بر فوت گشتاور بهره می برد. موتور 6 سیلندر خطی هم برای این نمونه در نظر گرفته خواهد شد. هم چنین می دانیم که کمی بعد تر، نمونه M Power این خودرو هم معرفی خواهد شد. اصلی ترین رقبای این خودرو، مازراتی گرن توریزمو کانورتیبل و مرسدس بنز S کلاس کبریولی خواهند بود.

ب ام و سری 8 کانورتیبل (5)

ب ام و سری 8 کوپه از ماه دسامبر به بازار عرضه می شود در حالی که برای دیدن نمونه کانورتیبل باید تا بهار سال آینده صبر کنیم.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

ب ام و سری 3 جدید آیرودینامیکی تر از همیشه خواهد بود

ب ام و فروش تمام خودروهای دیزلی خود در آمریکا را متوقف خواهد کرد

ب ام و X2 M35i معرفی شد / قدرتمند ترین شاسی بلند 4 سیلندر ب ام و

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی