پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب ام و X2 M35i (4)

ب ام و X2 M35i معرفی شد / قدرتمند ترین شاسی بلند 4 سیلندر ب ام و

قوی ترین مدل ب ام و X2 با نام M35i از راه رسید. این خودرو بر پایه پلت فرم دیفرانسیل جلو ب ام و ساخته شده است. موتور در نظر گرفته شده برای این نمونه، اولین موتور 4 سیلندر M برای شاسی بلند های ب ام و است. علاوه بر این، پیشرانه 4 سیلندر در […]

ارشیا
شنبه - ۱۷ شهریور ۱۳۹۷

قوی ترین مدل ب ام و X2 با نام M35i از راه رسید. این خودرو بر پایه پلت فرم دیفرانسیل جلو ب ام و ساخته شده است. موتور در نظر گرفته شده برای این نمونه، اولین موتور 4 سیلندر M برای شاسی بلند های ب ام و است. علاوه بر این، پیشرانه 4 سیلندر در نظر گرفته شده برای این خودرو 302 اسب بخار قدرت دارد.

ب ام و X2 M35i (6)

ب ام و X2 M35i از دیفرانسیل جلو M Sport بهره می برد تا چرخ های جلو چسبندگی لازم را داشته باشند. با بهره مندی از سیستم خنک کاری جدید، موتور 2 لیتری توربو اکنون 302 اسب بخار قدرت و 450 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. انتقال قدرت به دو دیفرانسیل بوسیله گیرباکس 8 سرعته اتوماتیک انجام می شود. اکنون ب ام و X2 M35i قادر است در مدت زمان 4.9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

ب ام و X2 M35i (7)

آپشن های متعددی هم برای این خودرو در نظر گرفته شده است. سیستم زیر بندی سازگار همراه با دو حالت رانندگی، ترمز های M با سایز 17 اینچ در عقب و 18 اینچ در جلو و سیستم فرمان جدید برای فرمان پذیری بهتر از جمله نکات مثبت X2 M35i است. این خودرو از کیت بدنه اسپرت M بهره می برد که ظاهر جذاب تری نسبت به مدل معمولی X2 دارد.

ب ام و X2 M35i (9)

در داخل کابین هم تغییرات انجام شده است. صندلی های جدید کاملا راننده را در آغوش می گیرند تا در پیچ ها محافظت کاملی داشته باشند. اگر رینگ های 19 اینچی شما را خوشحال نمی کند رینگ های 20 اینچی هم به صورت آپشنال قابل سفارش است. تولید اولین نمونه ها از این خودرو در ماه نوامبر آغاز می شود. اما خودروهای مخصوص بازار اروپا سال بعد ساخته می شوند.

ب ام و X2 M35i (1)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

ب ام و سری 8 کانورتیبل هنگام تست در بیابان دیده شد

استفاده دکوری از ب ام و M1 بر روی دیوار! / ایده جالب مالک خوش ذوق

ب ام و Z4 جدید از راه رسید / معرفی Z4 2019 در نمایشگاه پبل بیچ

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی