پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست سازمان راهداری از جهانگیری برای تخصیص ارز لاستیك

معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اظهار داشت: با توجه به مشکل تامین تایر برای کامیون داران مکاتباتی با معاون اول رئیس جمهور انجام شده و مقرر شد ارز لاستیك با اولویت ویژه تخصیص پیدا كند و از طریق تولید داخلی و همچنین واردات لاستیك‌های موردنیاز، این مشكل برطرف شود. به گزارش پایگاه خبری رسمی […]

هادی سیانکی
سه شنبه - ۳ مهر ۱۳۹۷

معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اظهار داشت: با توجه به مشکل تامین تایر برای کامیون داران مکاتباتی با معاون اول رئیس جمهور انجام شده و مقرر شد ارز لاستیك با اولویت ویژه تخصیص پیدا كند و از طریق تولید داخلی و همچنین واردات لاستیك‌های موردنیاز، این مشكل برطرف شود.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو،

داریوش امانی معاون حمل‌ونقل این سازمان گفت: رسیدگی به مسائل و مشكلات و مطالبات رانندگان حمل‌ونقل جاده‌ای از دغدغه‌های اصلی مسئولین ذی‌ربط حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای بوده و تا حصول نتیجه نهایی پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

وی افزود :بخشی از مسائل و مشكلات ازجمله برخورد با شركت‌های متخلف حمل‌ونقلی، كمیسیون‌های اضافی شركت‌های متخلف، اطلاع‌رسانی به رانندگان در خصوص میزان كرایه دریافتی، بازگشت بیمه تأمین اجتماعی به روال قبلی و راه‌اندازی بیمه تكمیلی رانندگان.به‌صورت فوری رسیدگی و با فوریت حل‌وفصل شد.

معاون حمل‌ونقل سازمان راهداری یكی از خواسته‌های رانندگان را محاسبه نرخ كرایه بر اساس تن بر كیلومتر اعلام كرد و افزود:با همراهی نمایندگان اصناف و تشكل‌های صنفی، پس از برگزاری جلسات متعدد سرانجام طرح پیشنهادی به شورای عالی ترابری كشور ارسال شد كه در صورت اخذ مصوبه قانونی در كمیسیون مربوطه، امیدواریم ظرف یك یا دو ماه آینده عملیاتی شود.

امانی در خصوص تأمین لاستیك و قطعات و اقلام مصرفی موردنیاز رانندگان اظهار داشت:با توجه به این‌که ماهانه حدود ۱۰۰ هزار حلقه لاستیك موردنیاز رانندگان است، طی ۲ ماهه گذشته، تعداد ۱۰۰ هزار حلقه لاستیك توزیع شد كه در حال حاضر ۱۰۰ هزار كمبود لاستیك وجود دارد كه طی جلسات برگزار شده و مكاتبه با معاون اول رئیس‌جمهور، مقرر شد  با تخصیص ارز لاستیك با اولویت ویژه از طریق تولید داخلی و همچنین واردات لاستیك‌های موردنیاز، این مشكل برطرف شود.

کمبود 100 هزار حلقه لاستیک در ناوگان حمل و نقل جاده ای/ عدم همکاری وزارت صنعت برای رفع این مشکل

تسهیلات دولت برای نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای مورد استقبال قرار نخواهد گرفت

امضای موافقت نامه حمل و نقل جاده ای یا ایران و سوئیس

تحویل بیش از 2 هزار خودرو سنگین در راستای نوسازی ناوگان حمل نقل جاده ای

لزوم اجرای دستورالعمل نوسازی 3 هزار دستگاه ناوگان حمل و نقل جاده‌ای

افزایش قدرت نظارت پلیس بر ناوگان حمل و نقل جاده‌ای

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی