پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

DS7 E-Tense (3)

DS7 E-Tense معرفی شد / رقیب الکتریکی ولوو XC60

سرانجام پس از ماه ها انتظار، DS7 E-Tense معرفی شد. این خودرو اولین نمونه الکتریکی از DS است و برای رقابت با خودروهای همچون ب ام و X3 و ولوو XC60 T8 ساخته شده است. معرفی این خودرو، تصمیم جدی گروه PSA برای آینده الکتریکی خودروهایشان را نشان می دهد. چند روز قبل گروه PSA […]

ارشیا
سه شنبه - ۳ مهر ۱۳۹۷

سرانجام پس از ماه ها انتظار، DS7 E-Tense معرفی شد. این خودرو اولین نمونه الکتریکی از DS است و برای رقابت با خودروهای همچون ب ام و X3 و ولوو XC60 T8 ساخته شده است. معرفی این خودرو، تصمیم جدی گروه PSA برای آینده الکتریکی خودروهایشان را نشان می دهد.

DS7 E-Tense (5)

چند روز قبل گروه PSA اعلام کرد که برای تمامی مدل های خود، از سال 2020 یک نمونه الکتریکی هم در نظر می گیرد. DS7 E-Tense با بهره گیری از موتور بنزینی 1.6 لیتری 197 اسب بخاری به همراه دو موتور الکتریکی در مجموع 296 اسب بخار قدرت و 332 پوند بر فوت گشتاور تولید می کند. پک باتری های 13.2 کیلووات ساعتی در مجموع رنج مسافت 49.6 کیلومتر را طی می کند و به سرعتی بیش از 132 کیلومتر بر ساعت می رسد.

DS7 E-Tense (1)

میزان تشعشعات CO2 در این خودرو، اکنون به 50 گرم بر کیلومتر رسیده است. 4 حالت رانندگی مختلف برای این خودرو در نظر گرفته شده است. حالت Zero Emission که آلایندگی خودرو را به صفر می رساند و از موتور های الکتریکی بهره می برد، حالت اسپرت که موتور بنزینی را با موتورهای الکتریکی ترکیب می کند، هایبرید که در مصرف سوخت صرفه جویی می کند و در آخر 4WD. شتاب 0 تا 100 این خودرو تنها در 6.5 ثانیه پر می شود و سرعت نهایی بیش از 217 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

DS7 E-Tense (4)

مدت زمان شارژ این خودرو با توجه به کابل های مختلف، بین 2 تا 8 ساعت زمان می برد. قیمت این خودرو چیزی نزدیک به 50 هزار پوند خواهد بود و اولین نمونه ها در سال 2019 به مشتریان تحویل داده می شود.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

کراس اوور لوکس DS از راه رسید / DS 3 کراس بک معرفی شد

DS8 محصول جدید DS تا سال 2020 معرفی می شود

برتری آیتم قیمت / DS6 انتخابی منطقی نسبت به رقبای هم کلاس

جاده صاف DS7 در بازار ایران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی