پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هواپیما

افزایش قیمت با توجیه حق انتخاب برای مردم عوام فریبانه است / رقابتی بین ایرلاین ها وجود ندارد

یک عضو کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از قیمت بلیت پرواز برای اربعین گفت: آزادسازی قیمت به دلیل ایجاد حق انتخاب مردم برای انتخاب ایرلاین مناسب عوام فریبان است و عملا رقابتی بین ایرلاین ها وجود ندارد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ محمدرضا ملکشاهی‌راد عضو کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از افزایش نرخ […]

هادی سیانکی
چهارشنبه - ۴ مهر ۱۳۹۷

یک عضو کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از قیمت بلیت پرواز برای اربعین گفت: آزادسازی قیمت به دلیل ایجاد حق انتخاب مردم برای انتخاب ایرلاین مناسب عوام فریبان است و عملا رقابتی بین ایرلاین ها وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

محمدرضا ملکشاهی‌راد عضو کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از افزایش نرخ اعلامی بلیط پروازهای هوایی ایام اربعین، گفت: در گام نخست باید بررسی کرد که آیا وزارت راه و شهرسازی به عنوان متولی این حوزه، اصرار به نظارت بر این بخش دارد یا خیر، که به نظر این رویکرد و استراتژی در بدنه وزارتخانه وجود ندارد.

نماینده مردم خرم آباد و دوره در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مسئولان وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی با بهانه اینکه مردم باید خود از میان ایرلاین ها، گزینه مناسب را انتخاب کنند، نسبت به آزادسازی نرخ پروازهای هوایی اقدام کردند، اما این مسئله یک بهانه و دلیل عوام فریبانه است.

وی گفت: بر اساس آمارها، در شرایط کنونی بیش از 80 درصد فرودگاه های کشور، بیشتر از یک ایرلاین در آن تردد و پرواز ندارد، در نتیجه زمینه رقابتی برای این شرکت ها وجود ندارد، در نتیجه بیماران، دانشگاهیان و اساتید، مجبور به خرید بلیط هواپیما با نرخ بسیار بالا هستند.

ملکشاهی راد در بحث افزایش قیمت حمل و نقل در ایام اربعین، افزود: در شرایط کنونی این سوال پیش می آید که چرا دولت در دو سال اخیر، شرایط را در حوزه حمل و نقل در ایام اربعین سخت کرده، اگر دولت مشتاق به حضور گسترده مردم نیست، بگویند، در غیر این صورت باید تمهیدات لازم را برای تردد آسان زائران بیاندیشد.

قیمت بلیت پروازهای بغداد و نجف در ایام اربعین اعلام شد

نرخ اعلامی بلیت هواپیما تهران به نجف غیر منطقی است

اعتراض نمایندگان مجلس به بلیت 2 میلیون تومانی پروازهای عتبات عالیات

افزایش بی ضابطه قیمت بلیت هواپیما / قیمت شناور فقط به سود ایرلاین ها است

تعیین نرخ بلیت پروازهای اربعین

نرخ بليت هواپيما در 170 مسير داخلي آزاد اعلام شد

افزایش قیمت بلیط پرواز به کربلا

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی