پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رولز رویس کالینان (1)

رولز رویس کالینان کشیده تر می شود

رولز رویس کالینان افزایش سایز محسوسی را تجربه کرده و این بار فقط با یک رندر یا عکس فتوشاپی طرف نیستیم. قبلا عکس هایی از کالینان کوپه، وانت و کانورتیبل دیده بودیم اما این بار رولز رویس کالینان با سایز XL به حقیقت پیوسته است. این خودرو دست پرورده کمپانی آلمانی Klassen است. این کمپانی […]

ارشیا
دوشنبه - ۹ مهر ۱۳۹۷

رولز رویس کالینان افزایش سایز محسوسی را تجربه کرده و این بار فقط با یک رندر یا عکس فتوشاپی طرف نیستیم. قبلا عکس هایی از کالینان کوپه، وانت و کانورتیبل دیده بودیم اما این بار رولز رویس کالینان با سایز XL به حقیقت پیوسته است. این خودرو دست پرورده کمپانی آلمانی Klassen است.

رولز رویس کالینان (2)

این کمپانی قبل تر بر روی خودروهایی همچون بنتلی بنتایگا، مرسدس بنز کلاس G و رنج روور اتوبیوگرافی هم کار کرده بود. رولز رویس کالینانی که از آن سخن می گوییم، بیش از 1 متر کشیده تر شده و اکنون ویل بیس بلندتری دارد. اکنون طول این خودرو به لطف تغییرات انجام شده به 6357 میلی متر رسیده است. رولزرویس کالینان با 325 هزار دلار، گران ترین SUV موجود در بازار آمریکاست.

رولز رویس کالینان (3)

حال کالینان کشیده شده Klassen، برچسب قیمت 2.08 میلیون دلاری خورده تا تعجب همگان را بر انگیزد. این خودرو با پکیج ضد گلوله مخصوص ساخته شده و بین لول 7 تا 9 قابل سفارش است. هم چنین در قسمت کابین خودرو هم تغییراتی انجام شده تا این خودرو ظاهر لوکس تری داشته باشد. سیستم روشنایی LED جدید، سیستم صوتی  Bang & Olufsen و کنسول وسط جدید از جمله تغییرات کابین است. به گفته تیونر، مراحل ساخت این خودرو 6 ماه طول کشیده است.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

بررسی کامل رولز رویس کالینان/ اولین SUV لوکس ساخته شده توسط رولز رویس

رولز رویس گوست ، لباس تیونینگ نوویتک به تن مي کند

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی