پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ارزیابی کیفیت خودرو

کاهش کیفیت خودرو های داخلی / خودروساز مقصر نیست،قطعات بی کیفیت هستند!

سخنگو کمیسیون صنایع مجلس گفت:  افزایش تقاضا برای خرید خودرو به واسطه افزایش کیفیت محصولات نیست و کیفیت خودرو های داخلی کمتر شده که البته خودروساز مقصر نیست چرا که  به دلیل وجود مشکلات قطعات با کیفیت مناسب در اختیار آنها قرار نمی‌گیرد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛  ولی ملکی سخنگو کمیسیون صنایع […]

هادی سیانکی
سه شنبه - ۱۰ مهر ۱۳۹۷

سخنگو کمیسیون صنایع مجلس گفت:  افزایش تقاضا برای خرید خودرو به واسطه افزایش کیفیت محصولات نیست و کیفیت خودرو های داخلی کمتر شده که البته خودروساز مقصر نیست چرا که  به دلیل وجود مشکلات قطعات با کیفیت مناسب در اختیار آنها قرار نمی‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ 

ولی ملکی سخنگو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در خصوص تقاضای بالای مردم برای خرید خودرو، گفت: به دلیل بالا بودن نقدینگی در دست مردم اگر هرکدام از خودورسازان اعلام کنند 300هزار خودرو به فروش می‌رسانند بازهم مردم برای خرید صف می‌کشند، مردم به دنبال حفظ ارزش پول خود هستند و خودرو را نیز به‌عنوان سرمایه تلقی می‌کنند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش تقاضا برای خرید خودرو به واسطه افزایش کیفیت محصولات نیست و حتی این امکان وجود دارد که به دلیل وجود مشکلات در توان تامین قطعه کیفیت محصولات کاهش پیدا کرده باشد، گفت: خودروساز در کاهش کیفیت محصولات مقصر نیست و به دلیل وجود مشکلات قطعات با کیفیت مناسب در اختیار آنها قرار نمی‌گیرد.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه متاسفانه مردم به دنبال حفظ توان خرید و حفظ ارزش پول ملی خود به سمت بازار خرید خودرو، ارز و مسکن حرکت می‌کند، ادامه داد: به صورت مثال در زمینه رب گوجه فرنگی کاهش تولید وجود ندارد اما افزایش تقاضا باعث کمبود در بازار شده این در حالی است که مواد اولیه آن از خارج وارد نمی‌شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار داشت: در کشور مشکل فرهنگی، نگرشی و بی اعتمادی به مسئولین وجود دارد این موضع با توجه به نقدینگی در دست مردم باعث می‌شود که سرمایه‌ها به سمت بازارهای مختلف هدایت شود.

منبع: خانه ملت

وزیر صنعت پاسخگوی کیفیت خودروهای داخلی باشد

کیفیت خودروهای تولید داخل در مرداد ماه چگونه ارزیابی شد؟

کیفیت خودرو های چینی مناسب است /اجازه ورود برخی قطعات را نداریم

کدام خودروها 96 را 4 ستاره به پایان رساندند؟

کیفیت خودروها مهمترین مسئولیت اجتماعی خودروسازان/ آيين رونمايي از گزارش عملكرد پايدار و مسئوليت اجتماعي شركت ایران خودرو

باید به سمت افزایش ایمنی و کیفیت خودرو ها برویم

مشتریان چقدر از شرکت های خودرویی رضایت دارند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی