پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیرعامل شرکت راه آهن: برنامه ای برای افزایش نرخ بلیت قطار نداریم

 مدیرعامل شرکت راه آهن گفت: هیچ برنامه‌ای برای افزایش نرخ بلیت قطار نداریم. در سال گذشته راه‌آهن توانست با تغییر رفتار حدود  بیش از ۲۵۰ میلیون دلار صرفه‌جویی سوخت را رقم زند. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ سعید محمدزاده  مدیرعامل شرکت راه آهن با اشاره به قیمت بلیت بخش مسافری تصریح کرد: هیچ برنامه‌ای برای […]

هادی سیانکی
چهارشنبه - ۱۱ مهر ۱۳۹۷

 مدیرعامل شرکت راه آهن گفت: هیچ برنامه‌ای برای افزایش نرخ بلیت قطار نداریم. در سال گذشته راه‌آهن توانست با تغییر رفتار حدود  بیش از ۲۵۰ میلیون دلار صرفه‌جویی سوخت را رقم زند.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

سعید محمدزاده  مدیرعامل شرکت راه آهن با اشاره به قیمت بلیت بخش مسافری تصریح کرد: هیچ برنامه‌ای برای افزایش نرخ بلیت قطار نداریم و تمام ابعاد آن از سوی شرکت راه‌آهن در دست پیگیری است که البته در مقابل چند بسته حمایتی برای بخش مسافری در نظر گرفته شده است. وی افزود: همچنین شرکت راه‌آهن واگنی خریداری نمی کند و تمام برنامه دولت برای حمایت از توسعه حمل‌ونقل ریلی از طریق بخش خصوصی و استفاده از ظرفیت تبصره ۱۸ قانون سال ۹۷ برای ساخت واگن در داخل کشور است.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: در سال گذشته راه‌آهن توانست با تغییر رفتار حدود  بیش از ۲۵۰ میلیون دلار صرفه‌جویی سوخت را رقم زند و در صورت تحقق برنامه ششم و دستیابی به سهم ۳۰ درصدی حمل بار، می‌توان در پایان برنامه گزارش صرفه‌جویی نزدیک به ۱ میلیارد دلاری در حوزه حمل‌ونقل ریلی را ارائه کرد.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن در ادامه گفت: مجموع سرمایه‌گذاری مستقیم داخلی در ایران طی ۴ سال گذشته ۱ تا ۱.۵ میلیارد دلار در هرسال بود و طی ۴ سال آینده مجموع سرمایه‌گذاری در بخش ریلی بیش از ۵ میلیارد دلار خواهد بود.

بهره برداری از راه آهن قزین-رشت در آینده نزدیک

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: اتصال راه‌آهن قزوین-رشت به انزلی جزو پروژه‌های اولویت داری است که در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود.

محمدزاده با اشاره به  اتصال ریل ایران و آذربایجان گفت: خطوط دو کشور از طریق آستارا-آستارا برقرار است اما امتداد آن بین رشت تا آستارا با منابع کشورهای همسایه و سرمایه‌گذاری مشترک در حال پیگیری است و امسال شاهد کلنگ زنی این پروژه خواهیم بود.

ممانعت مجلس از واردات خودرو توسط شرکت راه آهن

آمادگی روسیه برای سرمایه گذاری در راه آهن ایران

اتصال مترو تهران به شبکه راه آهن

برقی کردن راه آهن ایران گامی به سوی آینده

راه‌آهن سریع‌السیر تهران-اصفهان راهی به سوی آینده

خط آهن تهران – مشهد برقی می شود

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی