پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تویوتا کرولا (3)

هاچ بک محبوب ژاپنی ها معرفی شد / تویوتا کرولا در نمایشگاه پاریس

120 امین نمایشگاه پاریس مکانی مناسب برای تویوتا بود تا از جدیدترین محصولات خود پرده برداری کند. پس از معرفی کمری به عنوان جانشینی برای اونسیس، نوبت به معرفی کرولا رسید. این خودرو به عنوان جانشین نمونه Auris معرفی شد. کرولا جدید در دو تیپ واگن و هاچ بک ساخته می شود. این خودرو بر […]

ارشیا
پنجشنبه - ۱۲ مهر ۱۳۹۷

120 امین نمایشگاه پاریس مکانی مناسب برای تویوتا بود تا از جدیدترین محصولات خود پرده برداری کند. پس از معرفی کمری به عنوان جانشینی برای اونسیس، نوبت به معرفی کرولا رسید. این خودرو به عنوان جانشین نمونه Auris معرفی شد. کرولا جدید در دو تیپ واگن و هاچ بک ساخته می شود.

تویوتا کرولا (1)

این خودرو بر پایه پلت فرم TNGA ساخته شده است و اکنون از مدلی که جانشین آن شده کشیده تر و پهن تر شده. به لطف تغییرات صورت گرفته مرکز ثقل خودرو هم پایین تر آمده است تا در چسبندگی و هندلینگ تاثیر مثبت داشته باشد. یکی از نکات مثبت تویوتا کرولا جدید، استفاده از زیر بندی Multi Link در قسمت عقب خودرو است که کنترل و راحتی بیشتری دارد. هم چنین به گفته تویوتا، بدنه کرولا نسبت به Auris، به میزان 60 درصد مقاوم تر شده تا کرولا در عین راحتی بیشتر مقاومت بیشتری هم داشته باشد.

تویوتا کرولا (2)

انتخاب پیشرانه های مختلفی از 1.2 لیتری معمولی تا 1.8 و 2 لیتری هایبریدی برای مشتریان در نظر گرفته شده. این موتور ها بین 114 تا 178 اسب بخار قدرت تولید می کنند. گشتاور هم در بیشترین حالت به 192 نیوتن متر می رسد. اگر بخواهم از تجهیرات و آپشن های کرولا اشاره کنیم، می توانیم نکات مثبت زیادی را نام ببریم. چراغ های LED هوشمند، سیستم شارژ وایرلس تلفن همراه، صفحه نمایش جدید و سقف پانورامیک از جمله این نکات هستند.

تویوتا کرولا

سیستم صوتی حرفه ای JBL با 8 بلندگو هم به صورت آپشنال قابل سفارش است. چندی پس از عرضه نمونه های هاچبک و واگن از کرولا، مدل سدان این خودرو هم ساخته خواهد شد. اولین نمونه ها از اوایل سال 2019 و با قیمت پایه 25 هزار دلار عرضه خواهد شد.

تویوتا کرولا (6)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

ب ام و سری 3 جدید در نمایشگاه پاریس رونمایی شد

هیوندای i30 Fastback N در نمایشگاه پاریس معرفی شد / تلفیقی از قدرت و استایل

لکسوس RC فیس لیفت در نمایشگاه پاریس رونمایی معرفی شد

مرسدس بنز کلاس B در نمایشگاه پاریس رونمایی شد

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی