پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودورهای کریس اوانز

خودورهای کریس اوانز تاپ‌گیر ، به ساختمان حراج منتقل مي شوند

اگر با  «کریس اوانز» آشنایی ندارید، بهتر است بدانید که علاقه‌ی زیادی به اتومبیل‌ها دارد و به نوعی خودش را با آنها تعریف می‌کند. کریس که مجری اصلی برنامه «تاپ گیر» محسوب می‌شود ، تصميم گرفته است که بخشي از کلکسیون شگفت‌انگیز خود را به فروش برساند.کریس تعدادي از اين خودرو ها را توسط «بونهامز» […]

javankhodro
جمعه - ۶ شهریور ۱۳۹۴

اگر با  «کریس اوانز» آشنایی ندارید، بهتر است بدانید که علاقه‌ی زیادی به اتومبیل‌ها دارد و به نوعی خودش را با آنها تعریف می‌کند. کریس که مجری اصلی برنامه «تاپ گیر» محسوب می‌شود ، تصميم گرفته است که بخشي از کلکسیون شگفت‌انگیز خود را به فروش برساند.کریس تعدادي از اين خودرو ها را توسط «بونهامز» در ۱۲ سپتامبر سال جاری میلادی به حراج خواهد گذاشت. 13 نمونه از خودورهای کریس اوانز ، به ساختمان حراج انتقال داده شده‌اند که روی هم رفته ارزشی برابر 9,315,000 پوند یا 14,546,956 دلار دارند.

۶ مدل از خودورهای کریس اوانز ، از محصولات فراری و مدل‌های چون یک 365 GTS/4 دیتونا اسپایدر، یک 250 GT/L لوسو و یک 275 GTS اسپایدر هستند. در این میان، گران‌قیمت‌ترین خودرو در این مجموعه، یک فراری 275 GTB مدل ۱۹۶۶ سبز رنگ است که قیمت آن بین ۲/۶ تا ۲/۹ میلیون پوند یا ۴ تا ۴/۵ میلیون دلار تخمین زده شده است.رنگ بدنه این خودرو در ابتدا «روسو کیارو» یا قرمز روشن بوده، ولی در ادامه، «اوانز» پس از خریدن آن در سال ۲۰۱۴، رنگ سبز روشن را برای آن انتخاب مي کند.

اما از دیگر خودورهای کریس اوانز که بسيار  منحصر به فرد بوده و در اين مجموعه موچود مي باشد ، می‌توان به دو مدل بدلی با کیفیت بالا از یک جگوار XKSS لینکس و یک فراری 250 SWB، همین‌طور یک جگوار XK120 «اَلوی» رودستر، یک مرسدس 280SL پاگودا مدل ۱۹۷۰، یک جگوار XK150 «فیکسد هد» کوپه با موتور ۳/۴ لیتری، یک فیات 126 آبارث و نمونه خودروی ساخته شده برای فیلم موزیکال «چیتی‌چیتی بنگ‌بنگ» اشاره کرد.همچنین یک دایملر SP250 رودستر مدل ۱۹۶۴ نسخه «پلیس اسپسیفیکیشن» که قبلاً به عنوان یک تعقیب‌کننده پرسرعت در پلیس خدمت کرده است. لیست مالکان این خودرو با پلیس متروپلیتن، «نیو اسکاتلند یارد» شروع می‌شود و همچنان سیستم رادیوی پلیس Pye و زنگ اضطراری مخصوص آن سال‌ها را حفظ کرده است.

 

 خودورهای کریس اوانز خودورهای کریس اوانز خودورهای کریس اوانزخودورهای کریس اوانز خودورهای کریس اوانز خودورهای کریس اوانز خودورهای کریس اوانز خودورهای کریس اوانز

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی