رفتارهای هیجانی و به دور از مطالعه سایپا حذف می شود/ جزییات جلسه مدیرعامل جدید سایپا در نخستین روز کاری

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در نخستین روز کاری طی جلسه ای گفت: این مجموعه با بهره‌مندی از 50 هزار نفر پرسنل و ایفای یک نقش مهم در اقتصاد ایران، نیازمند یک مدیریت عقلانی، استفاده از خردجمعی، کار تیمی و پرهیز از رفتارهای هیجانی و به‌دور از مطالعه است.

دكتر محمدرضا سروش در نخستین روز کاری در گروه سایپا در جلسه ستاد تولید كه باحضور اعضای هیأت‌مدیره، مدیران ارشد، معاونان و جمعی از مدیران گروه خودروسازی سایپا برگزار شد، گفت: با استفاده از دانش و تجربه مدیران این مجموعه، در سایه آرامش و همگرایی و به‌دور از تنش، اهداف سازمان را محقق کنیم.

وی ادامه داد: گروه خودروسازی سایپا یک مجموعه بسیار بزرگ و دارای ظرفیت‌های فنی بالا است و باید با افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها، کیفیت فعالیت‌هارا ارتقا دهیم.

سروش تأکید کرد: سایپا شرایط و ویژگی‌های خاصی در حوزه مالی دارد که باید با برنامه‌ریزی جدید و همکاری، موانع را از سر راه برداریم.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: این مجموعه با بهره‌مندی از 50 هزار نفر پرسنل و ایفای یک نقش مهم در اقتصاد ایران، نیازمند یک مدیریت عقلانی، استفاده از خرد جمعی، کار تیمی و پرهیز از رفتارهای هیجانی و به‌دور از مطالعه است.

وی افزود: جمع کثیری از کارکنان شاغل در این سازمان، سال‌ها در این مجموعه مشغول کار هستند و تعصب زیادی نسبت به آن دارند که باید از دانش و تجربه آنان استفاده کنیم.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تأكید كرد: باید با انجام یک کار اقتصادی مثبت و سالم، جایگاه گروه را ارتقا دهیم و از تجربیات شرکت‌های موفق الگوبرداری كنیم.

وی نوآوری را لازمه پیشرفت در عصر حاضر دانست و افزود: سایپا به‌عنوان یک سازمان اقتصادی، موظف به حفظ سرمایه سهامداران و امیدبخشی به آنان است تا این سرمایه ملی تبدیل به یک بنگاه امیدآفرین برای مردم باشد.

وی افزایش تولید، توجه به کیفیت، کاهش هزینه‌ها، وجدان کاری و نوآوری را اهداف سایپا در آینده دانست و گفت: با آگاهی از مشکلات سایپا، بامدد خداوند متعال و همكاری تمامی همكاران برای کمک به رشد این مجموعه و دستیابی به اهداف کلان کشور در زمینه تولید و صنعت تلاش خواهیم کرد.

سروش مدیرعامل سایپا شد

تامین مستمر، قیمت رقابتی و کیفیت پایدار از اهداف اصلی شركت رنا است

سایپا دیزل بیشترین سهم بازار خودروهای تجاری را در اختیار دارد/ نوسازی ناوگان خودروهای کار و تجاری با ورود 8 هزار کامیون

یکی به نعل یکی به میخ!/ بالاخره سازمان استاندارد در مقابل خودروسازان انعطاف به خرج می دهد؟

ادغام 2 خودروساز بزرگ کشور، دوای درد صنعت خودروسازی/ شورای رقابت باید ایجاد رقابت کند نه قیمت گذاری

تنوع محصولات و رضایت مشتریان، برگ های برنده سایپا/ بازدید نماینده ارومیه و استاندار آذربایجان غربی از غرفه سایپا

ایساکو تعمیرگاه تخصصی بهنام کرمان موتور آمیکو مدیران خودرو

نظر شما !!