پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

راه آهن-قطار

نحوه دریافت بلیت قطار اربعین

شرکت رجا در خصوص نحوه دریافت بلیت قطار اربعین اطلاعیه صادر کرد و متقاضیان سفر به کربلا می‌توانند بلیت قطارهای کرمانشاه را از طریق سایت اینترنتی رجا و سایر روش‌های فروش نیز خریداری کنند. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ روابط عمومی رجا نحوه دریافت بلیت قطار اربعین را اعلام کرد: متقاضیان سفر به کربلا […]

هادی سیانکی
شنبه - ۲۸ مهر ۱۳۹۷

شرکت رجا در خصوص نحوه دریافت بلیت قطار اربعین اطلاعیه صادر کرد و متقاضیان سفر به کربلا می‌توانند بلیت قطارهای کرمانشاه را از طریق سایت اینترنتی رجا و سایر روش‌های فروش نیز خریداری کنند.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

روابط عمومی رجا نحوه دریافت بلیت قطار اربعین را اعلام کرد: متقاضیان سفر به کربلا می‌توانند بلیت قطارهای کرمانشاه را از طریق سایت اینترنتی رجا و سایر روش‌های فروش نیز خریداری کنند. و به منظور ایجاد شرایط جدید برای متقاضیان سفر به کربلا برای استفاده صرفاً قطار تا ایستگاه کرمانشاه، این شرکت بلیت این قطارها را از طریق سایت اینترنتی رجا به نشانی www.raja.ir، تلفنی با شماره ۱۵۳۹، وب سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های فروش نیز عرضه‌ می‌کند.

در این روش‌ها با توجه به عدم فروش بلیت اتوبوس از ایستگاه کرمانشاه تا مرز مهران و بالعکس، قیمت‌های بلیت قطار با توجه به پذیرایی متناسب با ساعت حرکت قطارها مناسب‌تر و ارزان‌تر خواهد بود. همچنین متقاضیانی که علاقه‌مند به خرید بلیت ترکیبی قطار-اتوبوس از تهران به کرمانشاه و کرمانشاه به مرز مهران می‌باشند نیز کماکان از طریق کلیه نمایندگی‌های مجاز فروش می‌توانند بلیت مدنظر خود را برای تاریخ‌های موردنظر تهیه کنند.

تا زمان مخابره این خبر، همچنان ظرفیت‌های خوبی از قطارهای ایجادی در ایام مختلف برای حدفاصل تاریخ‌های ۲۷ مهر لغایت ۱۳ آبان ماه در سیستم فروش وجود داشته که علاقه‌مندان به حضور در مراسم اربعین حسینی در کربلا می‌توانند بلیت مدنظر خود را خریداری کنند.

آغاز پیش فروش بلیت قطار اربعین از 21 مهر ماه

مدیرعامل شرکت راه آهن: برنامه ای برای افزایش نرخ بلیت قطار نداریم

قابلیت خروج موقت خودرو برای سفر اربعین به صورت الکترونیکی/ خروج موقت خودروها در گمرک غرب تهران

نرخ بلیت هواپیما اربعین یک میلیون و 600 هزار تومان / نرخ بلیت اتوبوس تغییری نکرد

قیمت بلیت پروازهای بغداد و نجف در ایام اربعین اعلام شد

احتمال افزایش 50 درصدی بلیت اتوبوس اربعین / نشت ویژه کمیسیون عمران مجلس برای تامین لاستیک

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی