پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خروج خودرو برای سفر اربعین

قابلیت خروج موقت خودرو برای سفر اربعین به صورت الکترونیکی/ خروج موقت خودروها در گمرک غرب تهران

گمرک ایران با استفاده از سامانه جامع گمرکی، قابلیت خروج موقت خودرو به صورت الکترونیکی یا دور اظهاری را برای سفر اربعین مهیا کرده است. گمرک ایران، از الکترونیکی شدن خروج موقت (کابوتاژ) خودرو به عتبات عالیات خبر داد و اعلام کرد: با استفاده از سامانه جامع گمرکی، امکان دور اظهاری برای خروج موقت خودرو […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۲۴ مهر ۱۳۹۷

گمرک ایران با استفاده از سامانه جامع گمرکی، قابلیت خروج موقت خودرو به صورت الکترونیکی یا دور اظهاری را برای سفر اربعین مهیا کرده است.

گمرک ایران، از الکترونیکی شدن خروج موقت (کابوتاژ) خودرو به عتبات عالیات خبر داد و اعلام کرد: با استفاده از سامانه جامع گمرکی، امکان دور اظهاری برای خروج موقت خودرو فراهم شده است.

گمرک ایران اعلام کرد: زائران عتبات عالیات جهت حضور در مراسم اربعین حسینی می‌توانند از طریق دوراظهاری و تحت وب، تشریفات خروج موقت خودروی خود را انجام دهند.

در صورتی که فرد قبلاً در سامانه گمرک، کدینگ شده نیازی به حضور در گمرک جهت ثبت کدینگ ندارد و در غیر این صورت می‌تواند به نزدیکترین گمرک محل با در دست داشتن سند خودرو و کارت ملی جهت دریافت کدینگ مراجعه و پس از دریافت کدینگ مراحل بعدی را بدون مراجعه حضوری و به صورت دوراظهاری، انجام دهد.

بر اساس این گزارش، در صورتی که خودروی سواری در رهن شرکت است، دریافت نامه از شرکت الزامی است.

همچنین گمرک غرب تهران اعلام کرد: با همکاری شرکت تعاونی مصرف کارکنان گمرک و شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی تمامی مراحل تشریفات خروج موقت خودرو برای زائرین عتبات عالیات برای اربعین حسینی رایگان انجام می‌شود.

در اطلاعیه گمرک غرب تهران در این خصوص آمده است: با عنایت به اینکه سیل عظیم عاشقان سرور و سالار شهیدان در ایام اربعین حسینی عازم کشور عراق و کربلای معلی هستند، در جهت هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این برنامه عظیم، گمرک غرب تهران با همکاری شرکت تعاونی مصرف کارکنان گمرک و شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب تهران تمامی مراحل انجام تشریفات گمرکی خروج موقت خودرو (کابوتاژ) را به صورت کاملاً رایگان و در خارج از ساعت اداری نیز به مراجعه‌کنندگان محترم و خادمین آن امام بزرگوار خدمات ارائه می‌نماید.

برای اطلاع از مراحل انجام دوراظهاری خروج موقت خودرو جهت عتبات عالیات در سامانه جامع گمرکی به اینجا مراجعه کنید.

احتمال افزایش 50 درصدی بلیت اتوبوس اربعین / نشت ویژه کمیسیون عمران مجلس برای تامین لاستیک

کرایه حمل و نقل زائران اربعین ۹۷ در خاک عراق چقدر است؟

آغاز پیش فروش بلیت قطار اربعین از 21 مهر ماه

نرخ بلیت هواپیما اربعین یک میلیون و 600 هزار تومان / نرخ بلیت اتوبوس تغییری نکرد

قیمت بلیت پروازهای بغداد و نجف در ایام اربعین اعلام شد

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی