پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مرسدس بنز GLC L (1)

هدیه ای برای چینی ها / مرسدس بنز GLC L، مخصوص بازار چین

پس از معرفی آئودی Q5 L، این بار مرسدس بنز هم با معرفی GLC L به بازار چین وارد شده. مهندسین با افزایش 100 میلی متری، طول این خودرو را به 4.76 متر رسانده اند. عرض خودرو بدون تغییر باقی مانده و اکنون با وجود تغییرات جدید، خودروی GLC L  نزدیک به 1790 کیلوگرم وزن […]

ارشیا
دوشنبه - ۳۰ مهر ۱۳۹۷

پس از معرفی آئودی Q5 L، این بار مرسدس بنز هم با معرفی GLC L به بازار چین وارد شده. مهندسین با افزایش 100 میلی متری، طول این خودرو را به 4.76 متر رسانده اند. عرض خودرو بدون تغییر باقی مانده و اکنون با وجود تغییرات جدید، خودروی GLC L  نزدیک به 1790 کیلوگرم وزن دارد.

مرسدس بنز GLC L (2)

از نظر ظاهری مرسدس بنز GLC L نسبت به نمونه GLC معمولی بدون تغییر مانده است. تنها تغییر در قسمت درهای عقب شکل گرفته و کمی کشیده تر شده اند. این خودرو در چین در 3 مدل مختلف GLC 200 L 4Matic، GLC 250 L و GLC 300 L 4Matic با موتورهای توربو 2 لیتری عرضه می شود. این مدل ها به ترتیب 184، 211 و 245 اسب بخار قدرت تولید می کنند. در تمامی مدل ها انتقال قدرت به وسیله 4 چرخ و گیرباکس 9 سرعته اتوماتیک انجام می شود.

مرسدس بنز GLC L (3)

مرسدس بنز GLC L حداقل با افزایش قیمت 1400 دلاری نسبت به مدل معمولی فروخته خواهد شد. این خودرو توسط خط تولید Beijing-Benz که زیر مجموعه ای از گروه دایملر و شریک چینی اش یعنی BAIC است ساخته می شود. خودروهای GLC و GLC L هر دو در این خط تولید ساخته می شوند. این خودرو به صورت رسمی در نمایشگاه گوانژو ماه آینده معرفی خواهد شد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

ب ام و به دنبال توسعه روابط با شرکای چینی

شاسی بلند 7 نفره باواریا از راه رسید / معرفی ب ام و X7

جانی دوباره برای تویوتا FJ40 / معرفی جدیدترین اثر هنری FJ Company

احتمال بازگشت هامر به خط تولید جنرال موتورز

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی