پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نیسان هارد بادی (رونیز پیکاپ (1)

خرابکاری به سبک نیسان / نیسان Hardbody با صفر ستاره در تست تصادف!

تاکنون مطالب زیادی از ایمن ترین خودروهای جهان و خودروهایی با بیشترین ستاره در تست های تصادف منتشر شده است. اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید خودرویی وجود دارد که حتی قادر به دریافت یک ستاره هم نیست! خانم ها آقایان، معرفی می کنم، نیسان Hardbody. نیسان Hardbody یک پیکاپ به فروش رسیده در […]

ارشیا
یکشنبه - ۱۳ آبان ۱۳۹۷

تاکنون مطالب زیادی از ایمن ترین خودروهای جهان و خودروهایی با بیشترین ستاره در تست های تصادف منتشر شده است. اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید خودرویی وجود دارد که حتی قادر به دریافت یک ستاره هم نیست! خانم ها آقایان، معرفی می کنم، نیسان Hardbody.

نیسان هارد بادی (رونیز پیکاپ (3)

نیسان Hardbody یک پیکاپ به فروش رسیده در بازار آفریقاست که در واقع همان نیسان ناوارا است. این خودرو که در بازار آفریقای جنوبی به فروش می رسد، اخیرا در تست های سازمان NCAP با عنوان خودروی ایمن تر برای آفریقا شرکت کرده است. اما نتیجه این تست ها به طور خارق العاده ای ضعیف است. در این تست ها مقاومت بدنه بسیار ضعیف ارزیابی شده و محافظت خودرو از ناحیه سر، سینه و زانو راننده غیر قابل قبول بوده است.

نیسان هارد بادی (رونیز پیکاپ (1)

مدل های پایه این خودرو از ایربگ راننده و سرنشین بهره می برند اما خبری از ایربگ زانو و ایربگ های جانبی نیست. این خودرو برعکس نامش که نشان دهده بدنه محکم آن است، در تست ها بسیار نا امید کننده ظاهر شده است. به گفته دیوید وارد از تیم NCAP: این باور کردنی نیست که کمپانی ای مثل نیسان چنین خودرویی را با این مهندسی ضعیف به فروش می رسانند.

نیسان هارد بادی (رونیز پیکاپ (5)

در سال گذشته هم فیات 500 توانسته بود در تست ها مقدار صفر ستاره را بدست آورد. حال در نظر بگیرید که روزی شاهد نتایج برخی خودروهای بی کیفیت داخلی هم باشیم!.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

ایمن ترین خودرو ساز جهان کدام است؟ / نتیجه تست های جدید IIHS

فورد فوکوس و ولوو xc40 ایمن ترین خودرو ها در تست تصادف

ایمن ترین خودروهای وارداتی را بشناسید + اینفوگرافی

ایجاد مرکز تست تصادف در ایران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی