پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایمن ترین خودروساز جهان (2)

ایمن ترین خودرو ساز جهان کدام است؟ / نتیجه تست های جدید IIHS

کمپانی های خودروسازی هر ساله با معرفی محصولات مختلف، اهداف متفاوتی را دنبال می کنند. برخی به دنبال شکستن رکورد در پیست نوربرگ رینگ هستند و برخی دیگر در فکر ساخت ایمن ترین خودروها. وقتی صحبت از یک خودرو ایمن در میان می آید، شاید خیلی ها فکر کنند که ولوو با اختلاف ایمن ترین […]

ارشیا
یکشنبه - ۱ مهر ۱۳۹۷

کمپانی های خودروسازی هر ساله با معرفی محصولات مختلف، اهداف متفاوتی را دنبال می کنند. برخی به دنبال شکستن رکورد در پیست نوربرگ رینگ هستند و برخی دیگر در فکر ساخت ایمن ترین خودروها. وقتی صحبت از یک خودرو ایمن در میان می آید، شاید خیلی ها فکر کنند که ولوو با اختلاف ایمن ترین خودرو است. اما این کمپانی در سال 2017 جای خود را به مزدا داد. اکنون کمپانی مزدا هم جای خود را به یک رقیب جدید داده است تا تنور رقابت برای کسب مقام ایمن ترین خودرو جهان داغ تر شود.

 

اکنون کمپانی جدیدی با کسب بالاترین ضرایب از کارشناسان تست تصادف، توانسته با پشت سر گذاشتن کمپانی های همچون کیا، مزدا، ولوو و سوبارو لغب ایمن ترین خودروساز جهان را به خود اختصاص دهد. برنده لایق این تست کسی نیست جز هیوندای.

ایمن ترین خودروساز جهان (5)

کمپانی محبوب خودروسازی جهان که سهم بسیار بزرگی در بازار جهانی دارد. 10 نمونه از خودروهای هیوندای موفق شدند در تست های جدید، نمره کامل قبولی را دریافت کنند. این خودرو ها با سیستم حفاظتی ضد تصادف و چراغ های مخصوص تست شدند.

ایمن ترین خودروساز جهان (7)

در این میان هیوندای سانتافه موفق به دریافت عنوان TSP+ شد که بالاترین عنوان ایمنی در تست هاست. 10 خودرویی که موفق به کسب جایزه TSP و TSP+ شدند شامل سانتافه 2019، سوناتا 2018، کونا 2018، سانتافه 2018، سانتافه اسپرت 2018، النترا 2018، اکسنت 2019، النترا GT 2018، Loniq 2018 و توسان 2018 هستند.

ایمن ترین خودروساز جهان (1)

لازم به ذکر است که کمپانی های کیا، تویوتا و سوبارو با اختلاف کمی نسبت به هیوندای در صدر ایمن ترین خودروها ایستادند.

ایمن ترین خودروساز جهان (6)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

وقتی سانتافه بدون سقف می شود / تنها سانتافه سقف باز در جهان!

پرچمدار هیوندای در خیابان ها دیده شد/ بررسی اجمالی هیوندای آزرا 2018

هیوندای النترا 2019 با چهره ای کاملا متفاوت رونمایی شد!

هیوندای i30 N Fastback در نمایشگاه پاریس رونمایی خواهد شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی