پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هیوندای i30 (2)

هیوندای i30 N Fastback در نمایشگاه پاریس رونمایی خواهد شد

هیوندای النترا GT جدید به تازگی یک برادر با نام i30 N فستبک پیدا کرده است. خودرویی که برای بازار اروپا طراحی شده است و هم اکنون کمپانی هیوندای مشغول تست کردن آن است. این خودرو دو مدل استاندارد و پکیج N Performance خواهد داشت. پکیج N این خودرو در نمایشگاه پاریس رونمایی خواهد شد. […]

ارشیا
دوشنبه - ۲۲ مرداد ۱۳۹۷

هیوندای النترا GT جدید به تازگی یک برادر با نام i30 N فستبک پیدا کرده است. خودرویی که برای بازار اروپا طراحی شده است و هم اکنون کمپانی هیوندای مشغول تست کردن آن است. این خودرو دو مدل استاندارد و پکیج N Performance خواهد داشت. پکیج N این خودرو در نمایشگاه پاریس رونمایی خواهد شد.

هیوندای i30 (3)

این نمونه از موتور مورد استفاده در گلف GTI بهره خواهد برد. هم چنین مدل جدید ولوستر هم از پکیج N بهره می برد. این موتور از نوع 2 لیتری توربو شارژ و گیرباکس، 6 سرعته دستی خواهد بود. همانند i30 N، i30 فستبک N هم از دو مدل موتور بهره می برد. یکی موتور 246 اسب بخاری و دیگری موتور تقویت شده 271 اسب بخاری. نمونه ولوستر N هم 275 اسب بخار قدرت خواهد داشت. اسپای شات های متعددی هم از تست کردن مدل جدید i30 منتشر شده است که نشان می دهد کمپانی تویوتا مشغول ارتقا دادن این مدل است.

هیوندای i30 (1)

هم چنین این مدل در پیست نوربرگ رینگ هم دیده شده است، جایی که پایگاه مهندسی هیوندای هم در آنجا قرار دارد. کمپانی هیوندای نمونه جدید i30 را با هدف بهره وری بیشتر در شهر و بهترین عملکرد در پیست معرفی خواهد کرد. بنابراین نمونه فستبک i30 یک خودرو اسپرت شهری خواهد بود. علاوه بر این کمپانی هیوندای قصدی برای فروش نمونه N یا معمولی i30 در آمریکا را ندارد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

هیوندای Kona با چاشنی آیرون من!

احتمال خرید برند فیات-کرایسلر توسط هیوندای!

پیشرفت کیا و هیوندای در کیفیت

همکاری آئودی و هیوندای برای ساخت پیل سوختی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی