پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تست تصادف ولوو و فورد (5)

فورد فوکوس و ولوو xc40 ایمن ترین خودرو ها در تست تصادف

فورد فوکوس و ولوو xc40 در جدید ترین تست تصادف NCAP در اروپا موفق به کسب 5 ستاره شدند. در این تست تصادف جدید سیستم های راهنمای رانندگی همچون سیستم ترمز گیری هوشمند (AEB) که در هنگام برخورد با خودرو های دیگر و عابرین پیاده وارد عمل می شود. از آنجایی که هر دوکمپانی فورد […]

ارشیا
شنبه - ۳۰ تیر ۱۳۹۷

فورد فوکوس و ولوو xc40 در جدید ترین تست تصادف NCAP در اروپا موفق به کسب 5 ستاره شدند. در این تست تصادف جدید سیستم های راهنمای رانندگی همچون سیستم ترمز گیری هوشمند (AEB) که در هنگام برخورد با خودرو های دیگر و عابرین پیاده وارد عمل می شود.

از آنجایی که هر دوکمپانی فورد و ولوو از این تکنولوژی های ایمنی بهره می برند, توانستند به میزان 75 درصد در تست ایمنی سیستم های راهنما موفق شوند. در قسمت ایمنی سرنشینان هم نتایج بدست آمده بسیار خوب است. هر دو خودرو نزدیک به 87 درصد موفقیت در تست ایمنی سرنشین کودک کسب کرده اند. هم چنین در تست ایمنی سرنشینان بزرگسال, فورد فوکوس 85 درصد موفقیت کسب کرده است.

اما شاهکار ولوو در تست ایمنی سرنشینان بزرگسال است. جایی که نمونه XC40 موفق به کسب 97 درصد موفقیت شده است که این خودرو را به رکورد دار این بخش در 3 سال اخیر تبدیل کرده است. به گفته Michiel van Ratingen از NCAP : این بسیار خوشحال کننده است که کمپانی های خودرو سازی چه در بخش پریمیوم و چه در بخش بازار جامع تست های ایمنی مارا پاس می کنند و از تکنولوژی هایی استفاده می کنند که می تواند جان انسان ها را نجات دهد.

تست تصادف ولوو و فورد (4)

تکنولوژی هایی همچون AEB می توانند در بهبود ایمنی خودرو ها نقش بسزایی داشته باشند. هم چنین این سیستم می تواند آینده ای روشن در خودرو های خودران داشته باشند. سازمان NCAP قصد دارد تا با برگزاری تست های جدیدی برای تکنولوژی های راهنما از صحت و سلامت آنها مطمئن شوند.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

((فیلم)) تست تصادف DS7 / این خودرو از لحاظ ایمنی در چه جایگاهی است ؟

سربلند مثل ایکس تریل / مروری بر عملکرد شاسی بلند نیسان در تست های تصادف

کیا اپتیما چه قدر ایمن است؟

ایمن ترین خودروهای وارداتی را بشناسید + اینفوگرافی

ایجاد مرکز تست تصادف در ایران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی