پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مرسدس بنز کلاس E (1)

مرسدس بنز کلاس E جدید شکار شد

هفته گذشته بود که برای اولین عضوی از کلاس E جدید دیده می شد. واگن کلاس E قبل تر شکار شده بود و اکنون دقیقا در همان محل نسخه کوپه مرسدس بنز کلاس E هم شکار شده است. پوشش جزئی بدنه نشان می دهد که E جدید یک نمونه فیس لیفت خواهد بود. تنها سپر […]

ارشیا
شنبه - ۱۹ آبان ۱۳۹۷

هفته گذشته بود که برای اولین عضوی از کلاس E جدید دیده می شد. واگن کلاس E قبل تر شکار شده بود و اکنون دقیقا در همان محل نسخه کوپه مرسدس بنز کلاس E هم شکار شده است. پوشش جزئی بدنه نشان می دهد که E جدید یک نمونه فیس لیفت خواهد بود.

تنها سپر و چراغ های جلو پوشانده شده اند و دیگر بخش های بدنه قابل رویت است. می توانیم حدس بزنیم که در E کلاس جدید از چراغ های جدید فول LED بهره می برد که همچون مدل های دیگر، چراغ راهنما را در قسمت بالایی خود جای داده است.

مرسدس بنز کلاس E (2)

در قسمت پشتی هم چراغ ها با پوششی جزئی پوشانده شده است. اما فرم کلی چراغ ها نشان می دهد که طراحی قسمت عقب اکنون بیشتر شبیه به کلاس S فیس لیفت شده است. این اولین باری است که نمونه پروتوتایپ E کلاس دیده می شود و می توانیم در آینده تغییرات دیگری را هم شاهد باشیم. نمونه های فیس لیفت کلاس C و S هم تغییرات جزئی را شامل شدند که می توانیم بگوییم کلاس E هم از این قائله مستثنی نخواهد بود.

مرسدس بنز کلاس E (3)

کمپانی مرسدس بنز در لیست فروش سال 2019 خود کلاس E را قرار نداده و به نظر می رسد که این خودرو در سال 2020 عرضه خواهد شد. پس از معرفی نسخه های واگن و سدان باید منتظر معرفی نسخه های کوپه و کبریولی هم باشیم.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

مرسدس بنز CLA 2020 شکار شد

نسل جدید سئات لئون شکار شد

مرسدس بنز 722 SLR منحصر به فرد به فروش خواهد رسید

مرسدس بنز کلاس S با تکنولوژی خودران مرحله 3 در سال 2020 معرفی می شود

پایان غرش 12 سیلندر ها / تولید مرسدس بنز S65 به پایان می رسد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی