پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید سمند

سمند با موفقیت از خط تولید نفت چاله آذربایجان بیرون آمد

با همت تیم فنی ایران خودرو و همکاری فنی سایت تبریز، تولید سمند در جمهوری آذربایجان با موفقیت انجام شد. تیم مهندسی شركت ایران خودرو توانست با همکاري کارشناسان اعزامی از سایت تبریز، اولین خودروی سمند ال ایکس با موتور EF7 را در سايت نفت چاله آذربايجان با کیفیت مطلوب تولید و مورد بهره برداری قرار دهد. شرکت […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۲۷ آبان ۱۳۹۷

با همت تیم فنی ایران خودرو و همکاری فنی سایت تبریز، تولید سمند در جمهوری آذربایجان با موفقیت انجام شد.

تیم مهندسی شركت ایران خودرو توانست با همکاري کارشناسان اعزامی از سایت تبریز، اولین خودروی سمند ال ایکس با موتور EF7 را در سايت نفت چاله آذربايجان با کیفیت مطلوب تولید و مورد بهره برداری قرار دهد.

شرکت ایران خودرو در یک پروژه مشترک با همکاران سایت تبریز پس از ارسال نخستین محموله صادراتی قطعات SKD سمند و راه اندازی خط تولید این خودرو درسایت نفت چاله آذربایجان و اجرای موفق چرخه کیفی این محصول گام بلند دیگری را در مسير اعتلاي صنعت خودروسازی کشور برداشته است.

درحال حاضر برنامه تولید سمند ال ایکس در اين سايت، روزانه 10 دستگاه بوده که قابل افزایش به 30 دستگاه است. بسته بندی و ارسال قطعات اولین محموله صادراتی سمند به جمهوری آذربایجان در سایت تبریز نيز به انجام رسیده است.

خودروهایی که در این کارخانه تولید و به بازار منطقه عرضه می شود مطابق با استانداردهای روز و استاندارد یورو5 خواهد بود. همچنین تولید قطعات این خودروها در جمهوری آذربایجان برنامه ریزی شده و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی این شرکت‌ها تاسیس و در آینده نزدیک ساخت قطعات نیز در جمهوری آذربایجان انجام خواهد شد.

سایت تولید ایران خودرو در نفت چاله آذربایجان، در فروردین 97، هم زمان با سفر ریاست جمهورری به این کشور افتتاح شده و تولید آزمایشی انواع خودروی سواری در این سایت از اوایل مهرماه 97 آغاز شد. اين سايت با ظرفيت توليد 6 هزار دستگاه در سال افتتاح شد كه قابليت افزايش تا 50 هزار دستگاه در سال با توليد در سه شيفت كاري را دارد.

این افتخار در حالی با همت و تلاش متخصصین امر گروه صنعتی ایران خودرو صورت گرفته که این شرکت در بازار خودرو آذربایجان، با شرکت‌های بزرگ و بین المللی سازنده خودرو در حال رقابت بوده و به واسطه استقبال شهروندان از محصولات ایران خودرو تولید خودروهای ایرانی در این کشور آغاز شده است.

تولید اولین پژو 301 در ایران

داستان دنباله‌دار خصوصی‌ سازی خودروسازان داخلی

حضور ساپکو با رویکردی جدید در سیزدهمین نمایشگاه قطعات خودرو

حضور گسترده آپکو در نمایشگاه قطعات و مجموعه های خودرو

امدادگران امداد خودرو ایران از طریق لوکیشن اعزام می شوند

صادرات خودروهای کارخانه مشترک ایران خودرو و آذربایجان به اوراسیا

پژوهای ثبت نامی به مشتریان تحویل می شوند/ اطلاعیه ایکاپ در مورد تحویل خودروهای باقی مانده

صادرات برنامه اصلی سایپا / رشد 2/5 برابري صادرات قطعات خودرو به صورت SKD

صادرات 20 میلیون دلاری خودرو به 4 کشور / رشد 75 درصدی صادرات CKD در 6 ماهه نخست سال

عراق واردات خودرو از ایران را متوقف کرد

صادرات 10 هزار دستگاه خودرو در سال 97 توسط ایران خودرو

قیمت محصولات ایران خودرو در آبان ماه 97 اعلام شد

قیمت پژو 207 صندوق دار اتوماتیک اعلام شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی