پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تاکسی فرسوده

تاکسی های فرسوده با ثبت نام در سامانه نوسازی جریمه نمی شوند

به گفته مدیرکل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور آن دسته از رانندگانی که صاحب تاکسی های فرسوده هستند ولی شرایط نوسازی ناوگان در کشور فراهم نیست می‌توانند در سامانه نوسازی ناوگان تاکسیرانی اعلام آمادگی کنند و تازمانی که شرایط نوسازی فراهم نشده، مشمول جریمه نخواهند شد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ مرتضی ضامنی  درباره اینکه […]

هادی سیانکی
دوشنبه - ۲۸ آبان ۱۳۹۷

به گفته مدیرکل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور آن دسته از رانندگانی که صاحب تاکسی های فرسوده هستند ولی شرایط نوسازی ناوگان در کشور فراهم نیست می‌توانند در سامانه نوسازی ناوگان تاکسیرانی اعلام آمادگی کنند و تازمانی که شرایط نوسازی فراهم نشده، مشمول جریمه نخواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

مرتضی ضامنی  درباره اینکه آیا با متوقف شدن فرآیند نوسازی آن دسته از خودروهایی که هنوز موفق به نوسازی نشده‌اند جریمه می شوند یا خیر؟ گفت: در مصوبه دولت در رابطه با تعیین سن فرسودگی ناوگان تاکسیرانی که حدود یکماه پیش نیز به تصویب رسید، اعلام شده است که خودروهای فرسوده مانند تاکسی که به سن 10 سال رسیده‌اند اما امکان نوسازی برای آنها در کشور فراهم نیست، اگر در سامانه نوسازی ناوگان اعلام آمادگی کنندتا زمانی که شرایط نوسازی مهیا نشده،مشمول جریمه نخواهند شد.

وی ادامه داد: اما اگر شرایط نوسازی فراهم شود ولی افراد اقدام نکنند قاعدتا مشمول جریمه خواهند شد و در هر 24ساعتی که از دوربین‌ها گذر کنند جریمه اعمال  می شود.

مدیرکل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور نیز به بحث معاینه فنی خودروها اشاره کرد و گفت: هر خودرویی که از 4 سال بیشتر سن دارد باید گواهی‌ معاینه فنی را اخذ کند تا مشمول جریمه نشود.

تسهیلات تاکسیرانی برای تعویض کاتالیست تاکسی ها

برخورد سازمان تاکسیرانی و پلیس با مسافربرهای شخصی

تاکسی امدادگر همیار اورژانس و دستگاه های امداد رسان می شود

آخرین وضعیت نوسازی ناوگان تاکسی فرسوده / خودروسازان متعهد به تحویل 4 هزار و 500 خودرو شدند

نوسازی ناوگان تاکسیرانی با همکاری بانک ها

پذیرش خارج از نوبت تاکسی های سرویس مدرسه در مراکز معاینه فنی

بلاتکلیفی طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی

چالش نوسازی ناوگان تاکسیرانی و استیصال رانندگان

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی