پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رنج روور ایووک (15)

رنج روور ایووک با طراحی جدید و تکنولوژی Mild-Hybrid از راه رسید

پس از گذشت 2 سال از انتشار اولین اسپای شات ها از این خودرو، اکنون رنج روور ایووک 2020 بصورت رسمی معرفی شده است. این خودرو که اکنون شباهت زیادی با نمونه Velar دارد، انبوهی از جزئیات و تغییرات جدید را شامل می شود. بدنه ظاهر نمونه جدید ایووک اکنون خشمگین تر شده اما برعکس […]

ارشیا
جمعه - ۲ آذر ۱۳۹۷

پس از گذشت 2 سال از انتشار اولین اسپای شات ها از این خودرو، اکنون رنج روور ایووک 2020 بصورت رسمی معرفی شده است. این خودرو که اکنون شباهت زیادی با نمونه Velar دارد، انبوهی از جزئیات و تغییرات جدید را شامل می شود.

بدنه

ظاهر نمونه جدید ایووک اکنون خشمگین تر شده اما برعکس چیزی که به نظر می رسد، ابعاد بدنه تفاوت چشمگیری با نسل قبل ندارد. اما به لطف مهندسی جدید تیم لندروو، فضای در اختیار سرنشینان مخصوصا در قسمت عقب بیشتر شده است. فضای صندوق بار اکنون به حجم 610 لیتر رسیده است که این مقدار با خواباندن صندلی های عقب به 1430 لیتر افزایش می یابد.

رنج روور ایووک (10)

بدنه نمونه جدید رنج روور ایووک اکنون 13 درصد قوی تر از مدل قبلیست. به گفته رنج روور در پروسه ساخت نمونه جدید به میزان 33 کیلوگرم از مواد طبیعی و بازیافت شده استفاده شده است تا ساخت این نمونه تاثیر محیط زیستی کمتری داشته باشد.

مشخصات فنی

پلت فرم جدید لندروور علاوه بر تغییرات بدنه، برای اولین بار استفاده از تکنولوژی مایلد هیبرید را هم برای رنج روور ایووک شامل می شود. اکنون این خودرو با استفاده از موتور 4 سیلندر خود به همراه تکنولوژی مایلد هیبرید، 296 اسب بخار قدرت تولید می کند. در این تکنولوژی از انرژی اتلافی ناشی از ترمزگیری هم در جهت شارژ مجدد باتری ها استفاده می شود.

رنج روور ایووک (16)

انتقال قدرت در این خودرو به وسیله گیرباکس 9 سرعته اتوماتیک ZF انجام می گیرد. مجموعه سیستم انتقال قدرت اکنون بصورت بهینه تری عمل می کنند و مصرف سوخت هم نسبت به نسل قبلی کمتر خواهد بود. تمامی تریم های ایووک جدید از سیستم تمام چرخ های متحرک بهره می برند که شامل 6 حالت مختلف برای رانندگی هم می شود. در این 6 حالت که به طور اتوماتیک هم انتخاب می شوند، حالت کمک فنرها و ضربه گیرها با توجه به شرایط مختلف جاده ای تغییر می کنند.

کابین

در قسمت کابین هم وجه تمایزهای زیادی با نمونه ولار وجود دارد. استفاده از دو صفحه نمایش در کنسول وسط که امروزه تب داغی در بین خودروسازان دارد، از نکات قابل توجه این خودرو است. هم چنین دیگر خبری از کیلومتر شمارهای آنالوگ نیست و بجای آن از یک صفحه نمایش دیجیتالی استفاده شده است.

رنج روور ایووک (12)

رنج روور برای خریداران انتخاب های مختلفی را برای مواد استفاده شده در داخل کابین در نظر گرفته است. بدین ترتیب فضای داخل کابین آرامش و راحتی بیشتری نسبت به نمونه قبلی ارائه می دهد. هم چنین این خودرو از سیستم هوشمند  ClearSight Ground View  هم بهره می برد.

رنج روور ایووک (5)

در این سیستم دوربین های تعبیه شده در رادیاتور و آینه های جانبی، به منظور ایمنی بیشتر موانع و وضعیت جاده را پوشش می دهند که از طریق نمایشگر کنسول وسط قابل مشاهده خواهد بود. کمپانی لندروور بصورت رسمی این خودرو را در نمایشگاه شیکاگو 2019 معرفی خواهد کرد. مشخصات دقیق تر و قیمت این خودرو هم تا معرفی فوریه 2019 منتشر خواهد شد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

پورشه قیمت ماکان 2019 را اعلام کرد

افت محبوبیت سدان ها، دلیل کاهش تولید تویوتا کمری

مروری بر محصولات لند روور/ به مناسبت 70 سالگی لند روور

چهره پرچم دار جدید شاسی بلندهای هیوندای لو رفت

شاسی بلند 7 نفره باواریا از راه رسید / معرفی ب ام و X7

احتمال بازگشت هامر به خط تولید جنرال موتورز

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی