پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Pagani Huayra

برترین خودرو ها در کلاس گران قیمت ترین ها

از آنجایی که خودروهای گران قیمت ، علاقه مندان خود و دیگر افراد را مدهوش خود می کنند ، تصمیم گرفتیم تا لیستی از گران قیمت ترین ها را برای شما فراهم و معرفی کنیم . این لیست انتخابی محدود به یک شرکت نبوده و نه تنها طرح های مفهومی نبوده اند بلکه همگی به […]

javankhodro
سه شنبه - ۱۰ شهریور ۱۳۹۴

از آنجایی که خودروهای گران قیمت ، علاقه مندان خود و دیگر افراد را مدهوش خود می کنند ، تصمیم گرفتیم تا لیستی از گران قیمت ترین ها را برای شما فراهم و معرفی کنیم . این لیست انتخابی محدود به یک شرکت نبوده و نه تنها طرح های مفهومی نبوده اند بلکه همگی به مرحله تولید هم  رسیده اند .

 

Koenigsegg CCXR Trevite

Trevite با قیمت 4.8 میلیون دلار ، توسط یک شرکت سوئدی ساخته شده که تمام بدنه آن از الماس پوشیده شده است  ، این پوشش که Diamond Weaves نام دارد به استفاده از ترکیب فیبر کربن به همراه رزین ضد غبار الماس نیاز دارد. حتی تصور در مورد قیمت این پوشش هم بسیار دشوار است.در این خودرو از موتور دوقلوی 4.8 لیتری V8 با مجموع خروجی 1004 اسب بخار و گشتاور 1080 نیوتن‌متر استفاده شده است .تا امروز تناه 3 نمونه از این خودرو تولید شده است.

Koenigsegg CCXR Trevite

Lamborghini Veneno

در جشن پنجاهمین سالگرد لامبورگینی ، این خودروی لوکس تولید شد طوری که ممکن است آن را با یک سفینه فضایی اشتباه بگیرید.قیمت این خودرو حدود 4.5 میلیون دلار می باشد .Veneno ، از موتور V12 از نوع 6.5 لیتری  استفاده می کند که بر اساس همین امر موجب شده تا بسیار سریع حرکت کند که با چرخشی تا 8400  دور در دقیقه می‌تواند توان 740 اسب بخار را تولید و گشتاور 687 نیوتن متر را فراهم کند.این خودرو می‌تواند در زمان 2.9 ثانیه سرعت خود را از صفر به 100 کیلومتر در ساعت برساند.

 

Lamborghini Veneno

 

W Motors Lykan Hypersport

اگر فیلم Furious 7 را دیده باشید ؛ Lykan Hypersport را به یاد خواهید آورد.خودروی قرمز رنگی که با سه آسمان خراش در دبی برخورد کرد.این خودرو با داشتن چراغ های جلویی  با روکش جواهر نشان  ، درب‌های تاشونده و طراحی داخلی تخیلی  مطمئنا شما را در نگاه اول میخکوب خواهد کرد.قیمت این خودرو 3.4 میلیون دلار دلار می باشد خودرویی که گویی از زمان آینده به این عرصه آمده باشد. از موتور دوقلو 3.7 لیتری  در این خودرو استفاده شده است که می تواند خروجی 770 اسب بخار را تولید و گشتاور 959 نیوتن‌متر را فراهم کند.این خودرو می‌تواند در مدت زمان 2.8 ثانیه سرعت خود را از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت برساند.با این اوصاف ، پلیس دبی اطمینان حاصل کرده است که با در اختیار داشتن این خودرو می تواند مجرمان فرتری در آزادراه ها را متوقف و دستگیر کند.

 

W Motors Lykan Hypersport

 

 

Mansory Vivere Buggati Veyron

Mansory Vivere ، با قیمت 3.4  میلیون دلار یکی از گران‌قیمت‌ترین خودروها محسوب می شود. بدنه این خودرو از فیبر کربنی و چراغ های ال‌ای‌دی به‌روزرسانی شده است. این خودرو که یکی از نسخه های ویژه بوگاتی ویرون می باشد توان خروجی 1200 اسب بخار را تامین کرده و از جلوپنجره‌ای با طراحی جدید نیز بهره می‌برد. این خودرو بدون شک ترکیبی از هنر و خلاقیت است.

 Mansory Vivere Buggati Veyron

 

Ferrari F60 America

در بزرگداشت شصتمین سال حضور پر‌رنگ فراری ، این برند ایتالیایی در آمریکای شمالی ، 10 نمونه از سوپرخودروی ویژه خود را تولید کرد. Ferrari F40 ، به منظور تداعی کردن رنگ‌های پرچم آمریکا ، از ترکیب بندی زیبایی استفاده کرده است .به دلیل وزن بسیار کمی که این خودرو دارد می تواند به سرعت 442 کیلومتر بر ساعت برسد.این مدل شباهت بسیار زیادی با F12 دارد با این تفوت که در این مدل از موتور V12 از نوع 6.2 لیتری با توان خروجی 740 استفاده شده است که می تواند در مدت زمان 3.1 ثانیه سرعت خود را از صفر به 100 کیلومتر بر ثانیه برساند. این خودرو با مبلغ 2.5 میلیون دلار به بازار عرضه شده است.

 Ferrari F60 America

Koenigsegg One: 1

با نگاهی به One ، شاید شما هم برای خرید این خودرو با قیمت دو میلیون دلار ، وسوسه شوید. این خودرو بر پایه Agera R طراحی و تولید شده و توان خروجی 1340 اسب بخار را تامین کرده و سرعت نهایی آن به 440 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.در واقع  یکی از سریع‌ترین خودروهای تولیدی (تا کنون) با بهره‌گیری از فیبر کربن و ترمزهای سرامیکیمی باشد.

Koenigsegg One: 1

Aston Martin One-77

این مدل که نسخه  تولید شده ی محدود استون می باشد ، هر 77 دستگاه تولیدی آن با قیمت 1.4  میلیون دلار به فروش رسیده است . این مدل به دلیل بهره‌گیری از شاسی و بدنه فیبرکربنی و بدنه آلومینیومی دست‌ساز  از زیباترین های خودرو محسوب می شود . در این خودرو از موتور V12 با توان خروجی 750 اسب بخار و 749 نیوتن‌متر گشتاور استفاده شده است. این خودرو می‌تواند در مدت زمان 3.5 ثانیه سرعت خود را از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت برساند و سرعت نهایی آن نیز 354 کیلومتر بر ساعت است.

 Aston Martin One-77

Pagani Huayra

Pagani، یکی از معروف ترین نام ها در صنعت خودروهای خاص و با کارایی بالا می باشد.مدل Huayra با قیمت 1.4 میلیون دلار از موتور V12 از نوع 6 لیتری از دو توربوشارژر بهره می‌برد تا نهایتا توان خروجی 620 اسب بخار و گشتاور 1003 نیوتن‌متر را تامین کند.این خودرو از طراحی ویژه درب‌ها و چیدمان خیره‌کننده در قسمت داخلی برخوردار می باشد.

 Pagani Huayra

Ferrari LaFerrari

این خودرو که اولین خودروی هیبریدی ، با قیمت 1.4 میلیون دلار در رده سوپر خودروهای این شرکت به حساب می‌آید .در این مدل از موتور V12 از نوع 6.3 لیتری در کنار موتور الکتریکی مجهز به سیستم بازیابی انرژی جنبشی استفاده شده است که می تواند در مدت زمان 3 ثانیه سرعت خود را از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت برساند و سرعت نهایی آن نیز 349 کیلومتر بر ساعت عنوان شده است.جالب است بدانید که با وجود قیمت بسیار بالای این مدل ،  تمامی 499 دستگاه تولیدی آن در همان روزهای اول به فروش رسیده است.

Ferrari LaFerrari

Zenvo ST1

 Zenvo ST1 با قیمت 1.2 میلیون دلار، در نیوزیلند و دانمارک مونتاژ شده و با بهره‌گیری از موتور V8 از نوع 6.8 لیتری به همراه سوپرشارژر و توربوشارژر، توان خروجی بالایی تولید می‌کند.این خودرو می‌تواند توان 1104 اسب بخار و گشتاور 1429 نیوتن‌متر را تولید کرده و به چرخ‌های عقب منتقل کند.

Zenvo ST1

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی