پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نسل جدید پورشه 911 (1)

نسل جدید پورشه 911 افسانه ای در نمایشگاه لس آنجلس معرفی شد

پس از دیدن ماه ها عکس های جاسوسی و نامفهوم از نسل جدید 911، بالاخره این خودرو بصورت رسمی در نمایشگاه خودرو لس آنجلس معرفی شد. نمونه جدید که با کد 992 شناخته می شود ابتدا در 2 تریم کررا S دیفرانسیل عقب و کررا 4S دو دیفرانسیل به بازار عرضه خواهد شد. با اینکه […]

ارشیا
پنجشنبه - ۸ آذر ۱۳۹۷

پس از دیدن ماه ها عکس های جاسوسی و نامفهوم از نسل جدید 911، بالاخره این خودرو بصورت رسمی در نمایشگاه خودرو لس آنجلس معرفی شد. نمونه جدید که با کد 992 شناخته می شود ابتدا در 2 تریم کررا S دیفرانسیل عقب و کررا 4S دو دیفرانسیل به بازار عرضه خواهد شد.

با اینکه نسل جدید 911 اصالت خود را حفظ کرده اما شاهد تغییرات جدیدی هستیم که در هیچ کدام از نمونه های قبلی وجود نداشتند. در قسمت جلویی چراغ های دایره ای شکل ظاهر کلاسیک خود را حفظ کرده اند اما کاپوت شیب بیشتری دارد. بزرگترین تغییرات طراحی در قسمت عقبی قابل مشاهده است.

نسل جدید پورشه 911 (5)

جایی که 911 جدید تا حدود زیادی از مدل های کاین و پانامرای پورشه الهام گرفته است. چراغ های جدیدی اکنون به عرض بدنه قرار گرفته اند که در شب ظاهر جذابی دارند. اما بدون شک پهن بودن بیش از حد قسمت عقب شما را هیجان زده خواهد کرد. اگر از نمای بالایی نگاهی به 911 جدید بیاندازید، شاید در نگاه اول فکر کنید یک کیت بدنه Widebody برای آن در نظر گرفته شده که درست هم فکر می کنید.

نسل جدید پورشه 911 (6)

هر دو مدل کررا S و 4S از موتور 3 لیتری 6 سیلندر تخت توربوشارژ بهره می برند که اکنون نسبت به نسل قبلی 23 اسب بخار قدرت بیشتری تولید می کند. با این تفاسیر قدرت 443 اسب بخاری نمونه های جدید برای رساندن کررا S از حالت سکون به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت تنها در 3.5 ثانیه کافی خواهد بود. این رقم برای نمونه کررا 4S به 3.4 ثانیه خواهد رسید.

نسل جدید پورشه 911 (7)

اعداد فوق العاده ای که برای مدل پایه ای 911 بسیار قابل تحسین هستند. اما اگر پکیج Chrono Edition را هم سفارش بدهید، داستان جالب تر خواهد شد و شتاب 0 تا 96 به 3.2 ثانیه کاهش خواهد یافت!. این یعنی کررا 4S جدید 0.6 ثانیه از مدل GT3 فعلی سریع تر است و تنها نیم ثانیه با مدل 293 هزار دلاری GT2 RS تفاوت شتاب گیری دارد!. هر دو نمونه در ابتدا با گیرباکس 8 سرعته دو کلاچه معرفی می شوند اما احتمالا تا موقعی که اولین نمونه ها وارد بازار شوند، گیرباکس 7 سرعته دو کلاچه و دستی هم برای این خودرو قابل سفارش خواهد بود.

نسل جدید پورشه 911 (8)

در قسمت داخلی هم جزئیات بکار رفته شما را سورپرایز خواهد کرد. برای اولین بار در تاریخچه 911 دیگر خبری از عقربه های تمام آنالوگ نیست و این بار جای خود را به صفحه نمایش های LCD جدید داده اند. در کنسول وسط یک صفحه نمایش بزرگ برای استفاده از برنامه های سرگرمی پورشه و مسیریابی تعبیه شده است در حالی که به جز عقربه دور شمار، اطلاعات بقیه عقربه های خودرو هم بر روی صفحه نمایش نشان داده می شود.

نسل جدید پورشه 911 (21)

شیفتر خودرو هم اکنون ظاهر عجیبی دارد و پنل دکمه ها شباهت زیادی به مدل پانامرا پیدا کرده اند. قیمت پایه در نظر گرفته شده برای کررا S، 113,200 دلار خواهد بود در حالی که 4S قیمت 120,600 دارد. اطلاعات بیشتر و ریویو های دقیق تر از این خودرو تا سال 2019 منتشر خواهند شد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

معرفی بنتلی کانتیننتال کانورتبل 2019 با سقف سرعت 333 کیلومتر بر ساعت!

عکس های نسل جدید پورشه 911 لو رفت

کمپانی پورشه به طور میانگین در هر روز چقدر درآمد دارد؟

نسل جدید پورشه 911، تحت شدیدترین تست های آب و هوایی

پورشه 911 GT2 RS MR ، سریع ترین خودرو شهری در جهنم سبز

پورشه 959 رکورد گران ترین خودرو رالی را شکست

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی