پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پورشه 911 992 (2)

عکس های نسل جدید پورشه 911 لو رفت

اول از همه باید بگوییم که این عکس ها کیفیت قابل قبولی ندارند و به عنوان عکس مخفیانه در فضای مجازی منتشر شده اند. نسل جدید پورشه 911 تا چند روز دیگر در نمایشگاه خودرو لس آنجلس بصورت رسمی معرفی خواهد شد. اما قبل از معرفی رسمی، اخیرا عکس هایی از نسخه نهایی 911 جدید […]

ارشیا
دوشنبه - ۵ آذر ۱۳۹۷

اول از همه باید بگوییم که این عکس ها کیفیت قابل قبولی ندارند و به عنوان عکس مخفیانه در فضای مجازی منتشر شده اند. نسل جدید پورشه 911 تا چند روز دیگر در نمایشگاه خودرو لس آنجلس بصورت رسمی معرفی خواهد شد. اما قبل از معرفی رسمی، اخیرا عکس هایی از نسخه نهایی 911 جدید که با کد 992 شناخته می شود، منتشر شده است.

در ماه های گذشته عکس های جاسوسی زیادی از این خودرو منتشر شده بود، اما اکنون بصورت مخفیانه عکس های نسخه نهایی در فضای مجازی پخش شده است. عکسی که از زاویه پشتی منتشر شده است متعلق به نمونه کررا 4S است.

پورشه 911 992 (1)

 هنوز مشخصات فنی دقیق از نسل جدید منتشر نشده است اما یقینا می توانیم بگوییم که 992 از موتور توربوشارژ جدید در قسمت پشتی خود بهره می برد. این موتور جدید نسخه بروزرسانی شده از موتور نمونه های کررا و کررا 4S نسل قبلی است که هر کدام به ترتیب 385 و 450 اسب بخار قدرت تولید می کردند. گیرباکس 7 سرعته دو کلاچه هم به احتمال زیاد جای خود را به گیرباکس جدید 8 سرعته دبل کلاچ خواهد داد.

پورشه 911 992 (3)

بزرگترین تفاوت ظاهری نسل جدید در قسمت پشتی دیده می شود جایی که چراغ های کشیده خودنمایی می کنند. این طراحی از نمونه های ماکان و پانامرا الهام گیری شده است. در قسمت داخلی هم با بروزرسانی عقربه با عقربه های تمام دیجیتالی مواجه خواهیم بود. کمپانی پورشه در تاریخ 27 نوامبر بصورت رسمی 911 جدید را معرفی خواهد کرد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

پورشه قیمت ماکان 2019 را اعلام کرد

کمپانی پورشه به طور میانگین در هر روز چقدر درآمد دارد؟

جوان آلمانی چند دقیقه بعد از گرفتن گواهینامه ، اعمال قانون شد!

رکورد بهترین تایم شاسی بلند ها در پیست نوربرگ رینگ شکسته شد

قدیمی ترین نمونه فولکس واگن بیتل در جهان بازسازی شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی