پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مرسدس بنز GLC 63 S شاسی بلند (3)

رکورد بهترین تایم شاسی بلند ها در پیست نوربرگ رینگ شکسته شد

در سال 2017 کمپانی آلفارومئو با فرستادن شاسی بلند قدرتمند خود یعنی Stelvio Quadrifoglio به جهنم سبز، رکورد سریع ترین شاسی بلند جهان را به نام خود ثبت کرد. اما اکنون یک خودرو جدید توانسته رکورد آلفا رو بهبود ببخشد. حدس بزنید از کدام خودرو صحبت می کنیم؟ کمپانی مرسدس بنز در ماه می اعلام […]

ارشیا
شنبه - ۳ آذر ۱۳۹۷

در سال 2017 کمپانی آلفارومئو با فرستادن شاسی بلند قدرتمند خود یعنی Stelvio Quadrifoglio به جهنم سبز، رکورد سریع ترین شاسی بلند جهان را به نام خود ثبت کرد. اما اکنون یک خودرو جدید توانسته رکورد آلفا رو بهبود ببخشد. حدس بزنید از کدام خودرو صحبت می کنیم؟

کمپانی مرسدس بنز در ماه می اعلام کرده بود که علاقه ای به ثبت رکورد در پیست نوربرگ رینگ ندارد. رئیس تیم AMG اعلام کرده بود که این تیم تنها با هایپرکار آینده خود یعنی AMG One برای رکورد شکنی وارد جهنم سبز خواهد شد. اما انگار همه چیز نسبت به چند ماه گذشته تغییر کرده و به نظر می رسد مرسدس بنز آنقدر ها هم نسبت به ثبت رکورد بی تفاوت نیست. پس از اینکه نمونه GT 63 S رکورد سریع ترین خودرو 4 درب را از آن خود کرد، اکنون دیگر سرباز مرسدس یعنی GLC 63 S افتخار آفرینی کرده و رکورد جدید شاسی بلند ها را به نام خود ثبت کرده است.

مرسدس بنز GLC 63 S شاسی بلند (4)

تا قبل از GLC 63 S، بهترین رکورد با تایم 7:51.7 متعلق به آلفارومئو بود. اما اکنون مرسدس بنز با ثبت تایم 7 دقیقه و 49.369 ثانیه، این رکورد را از چنگ آلفارومئو ربوده است. پشت فرمان این خودرو، مهندس بخش توسعه مرسدس بنز یعنی مارکوس هوفباور نشسته بود. او توانست در طول انجام تست، نسبت به اولین دور خود، 2 ثانیه تایم را بهبود ببخشد. از لحاظ میزان قدرت تولیدی، 2 نمونه GLC 63 S و استلویو تقریبا در یک حد هستند.

مرسدس بنز GLC 63 S شاسی بلند (5)

مرسدس بنز با موتور 4 لیتری تویین توربو 8 سیلندر خود 505 اسب بخار تولید می کند، در حالی که آلفارومئو با موتور 2.9 لیتری 6 سیلندر تویین توربو 503 اسب بخار تولید می کند. اما در مقایسه میزان گشتاور، پیروز قاطع این نبرد مرسدس بنز خواهد بود. GLC 63 S با موتور قدرتمند خود 700 نیوتن متر گشتاور تولید می کند در حالی که گشتاور استلویو به 600 نیوتن متر می رسد.

مرسدس-بنز-GLC-63-S-شاسی-بلند-6.jpg

بازی رکورد شکنی SUV ها به همین جا ختم نخواهد شد. لامبورگینی با نمونه اوروس، پورشه با کاین توربو هیبریدی و حتی اسکودا با نمونه کودیاک هم برای مرسدس بنز شاخ و شانه می کشند و قصد دارند بهترین تایم را در جهنم سبز از آن خود کنند.

مرسدس-بنز-GLC-63-S-شاسی-بلند-6.jpg

اما فعلا رکورد سریع ترین SUV دنیا در آغوش مرسدس بنز GLC 63 S آرام گرفته است.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

پورشه 911 GT2 RS MR ، سریع ترین خودرو شهری در جهنم سبز

مرسدس بنز GLE، زیبا تر و مدرن تر از همیشه / GLE جدید معرفی شد

گرانی عجیب گیربکس فورد جی تی نسبت به AMG GT با وجود یکسان بودن گیربکس ها!

نسل جدید مرسدس بنز SL تا سال 2020 معرفی خواهد شد

پورشه 959 رکورد گران ترین خودرو رالی را شکست

رکورد شکنی پورشه ماکان / ماکان محبوب ترین خودرو کمپانی در بازار آمریکا

فراری 250 GTO بار دیگر رکورد حراجی را شکست!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی