پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Porsche_918_Spyder_پورشه 918 اسپایدر-1

خداحافظی دردناک از پورشه ۹۱۸ اسپایدر

شرکت خودروسازی پورشه رسماً اعلام کرد که آخرین خودرو از سری پورشه ۹۱۸ اسپایدر (Porsche 918 Spyder) ساخته شد و دیگر شاهد عرضه خودرو جدیدی در این سری نخواهیم بود. شاید بتوان گفت پورشه 918 اسپایدر یکی از بهترین سوپراسپرت هایی است که بهترین و بروزترین فناوری ها را در اختیار دارد. این سوپر اسپرت […]

سهیل زنگنه
یکشنبه - ۳۱ خرداد ۱۳۹۴

شرکت خودروسازی پورشه رسماً اعلام کرد که آخرین خودرو از سری پورشه ۹۱۸ اسپایدر (Porsche 918 Spyder) ساخته شد و دیگر شاهد عرضه خودرو جدیدی در این سری نخواهیم بود.

شاید بتوان گفت پورشه 918 اسپایدر یکی از بهترین سوپراسپرت هایی است که بهترین و بروزترین فناوری ها را در اختیار دارد. این سوپر اسپرت خودرویی هیبریدی است که از یک موتور V8 و دو موتور الکتریکی (در جلو و عقب خودرو) استفاده می کند و با وزنی حدود 1700 کیلوگرم 0 تا 100 را در عرض 2.5 ثانیه طی می کند. البته از 887 اسب بخار انتظار دیگری نمیتوان داشت.
https://www.javankhodro.ir/wp-content/uploads/2015/06/Porsche_918_Spyder_-2_آخرین-پورشه-918-اسپایدر.jpg

آخرین پورشه ۹۱۸ اسپایدر

بعد از پورشه ۹۱۱ می‌توان پورشه ۹۱۸ اسپایدر را یکی از مورد علاقه‌های طرفداران شرکت پورشه نام برد. اکنون آخرین نمونه از خودروی پورشه ۹۱۸ اسپایر نیز تولید شده و دیگر شاهد تولید خودروی جدیدتری از سری پورشه ۹۱۸ نخواهیم بود.

خودروی هیبریدی پورشه ۹۱۸ که با الهام از عدد آن تنها ۹۱۸ عدد از آن تولید شده اکنون یکی از تکنولوژیک‌ترین خودروهای جهان محسوب می‌شود. تولید این ۹۱۸ خودرو از سال ۲۰۱۳ آغاز و به مدت ۲ سال به طول انجامید.

هرچند خداحافظی با این خودرو شاید کمی احساسی باشد اما نباید فراموش کرد که خودروی هیبریدی پورشه ۹۱۸ اسپایدر تنها آغازی بر عصر جدید خودروها بود.

برچسب‌ها : خودرو هیبریدپورشه

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی