پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

وانت هیوندای (1)

وانت جدید هیوندای در نزدیک ترین زمان ممکن معرفی می شود

پس از گذشت 4 سال از معرفی کانسپت سانتا کروز در نمایشگاه دیترویت، ساخت وانتی جدید توسط هیوندای همیشه در حاله ای از ابهام قرار داشته است. اخیرا سایت Autocar مصاحبه ای را با رئیس بخش طراحی کمپانی هیوندای ترتیب داده که در آن خبر از ساخت پیکاپی جدید در نزدیک ترین زمان ممکن می […]

ارشیا
سه شنبه - ۱۱ دی ۱۳۹۷

پس از گذشت 4 سال از معرفی کانسپت سانتا کروز در نمایشگاه دیترویت، ساخت وانتی جدید توسط هیوندای همیشه در حاله ای از ابهام قرار داشته است. اخیرا سایت Autocar مصاحبه ای را با رئیس بخش طراحی کمپانی هیوندای ترتیب داده که در آن خبر از ساخت پیکاپی جدید در نزدیک ترین زمان ممکن می رسد.

وانت هیوندای (3)

   Luc Donckerwolke رئیس بخش طراحی هیوندای اعلام کرده که پروسه طراحی پیکاپ جدید کمپانی مراحل پایانی خود را سپری می کند و در نزدیک ترین زمان ممکن ساخته خواهد شد. با آنکه تاریخ دقیق معرفی این وانت مشخص نشده است اما پیش بینی می شود که تا سال 2020 هیوندای پیکاپ جدید خود را به بازار معرفی کند. هنوز از ابعاد این خودرو و اینکه در چه سگمنتی قرار خواهد گرفت مشخص نیست.

وانت هیوندای (3)

اگر هیوندای بخواهد شاسی بلندی با ابعاد متوسط را معرفی کند، باید با وانت هایی همچون فورد F-150 رپتور و رنجر رقابت کند که چالشی بزرگ برای این کمپانی به حساب می آید. اما مشخصا کمپانی کیا هم نمونه ای شبیه به پیکاپ هیوندای خواهد ساخت.

وانت هیوندای (2)

شایعاتی مبنی بر تولید این وانت بر پایه پلت فرم توسان هم وجود دارد. بازار هدف این خودرو آمریکا خواهد بود و از آنجایی که بازار وانت ها و شاسی بلند ها در آمریکا بسیار پر طرفدار است، کمپانی هیوندای کار سختی را در رقابت با حریفان آمریکایی خود خواهد داشت.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

بدفروش ترین خودروهای سال 2018 کدام اند؟- بخش اول

با خرید پنت هاوسی در میامی یک لامبورگینی اونتادور و یک رولزرویس کالینن هدیه بگیرید

سبد محصولات مرسدس بنز AMG GT بروزرسانی شد

تنها نمونه شلبی جی تی 500 سوپر اسنیک در جهان فروخته خواهد شد

شاسی بلند 8 نفره هیوندای در نمایشگاه لس آنجلس معرفی شد

معرفی 911 GT2 RS Clubsport در لس آنجلس / هیولای 700 اسب بخاری پورشه

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی