پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

قطعات یدکی خودرو-مدیران خودرو

استفاده از قطعات یدکی اصلی، تضمینی برای ایمنی سرنشینان

مهمترین ضرورت استفاده از قطعات یدکی اصلی حفظ ایمنی و سلامت سرنشینان است. این دلیل خود به تنهایی کافیست تا از خرید و استفاده از قطعات یدکی تقلبی و مشکوک اجتناب کنید. استفاده از قطعات یدکی اصلی و انجام منظم سرویس‌های دوره ایی از مهمترین فرآیندهای مهم نگهداری خودرو است. خودرو همانند هر وسیله‌ای دارای […]

میلاد میرعابدینی
جمعه - ۱۶ آذر ۱۳۹۷

مهمترین ضرورت استفاده از قطعات یدکی اصلی حفظ ایمنی و سلامت سرنشینان است. این دلیل خود به تنهایی کافیست تا از خرید و استفاده از قطعات یدکی تقلبی و مشکوک اجتناب کنید.

استفاده از قطعات یدکی اصلی و انجام منظم سرویس‌های دوره ایی از مهمترین فرآیندهای مهم نگهداری خودرو است. خودرو همانند هر وسیله‌ای دارای عمر مفید کاری ‌است که می‌توان با اصول نگهداری صحیح از حداکثر عمر مفید تعیین شده آن استفاده کرد و به میزان قابل توجهی از استهلاک آن جلوگیری کرد.

یکی از عوامل مهم برای کاهش استهالک پیش از موعد، استفاده از قطعات یدکی اصلی است. چرا که استفاده از قطعات یدکی تقلبی و نامرغوب خود باعث بروز خرابی و نواقص بزرگتری خواهد شد که منجر به تعویض قطعات بیشتر و با صرف هزینه های چند برابری است. برای مثال استفاده از قطعات نامرغوب و تقلبی مانند تسمه تایم می‌تواند منجر به خسارت‌های هنگفتی به خودرو شود.

قیمت تسمه تایم اصلی ام وی ام x33 در حدود 240 هزار تومان است، که همین قطعه در صورت تهیه از برندهای نامرغوب و غیر‌اصلی در حدود 190 هزار تومان قیمت دارد. به ظاهر 50 هزار تومان در هزینه تامین قطعه صرفه جویی شده است، اما قطعا عملکرد قطعه تقلبی همانند قطعه اصلی نخواهد بود و در صورت بروز حادثه در خوش‌بینانه‌ترین حالت باعث ایجاد خرابی در سوپاپ ها و منجر به تعویض واشر سرسیلندر خواهد شد که بالغ بر 700 هزار تومان هزینه را به جای خواهد گذاشت، اما قطعا کار به اینجا ختم نخواهد شد و در اکثر موارد منجر به خرابی پیستون‌ها، شاتون و بدنه سیلندر شده و خسارتی بالغ بر 7 تا 8 میلیونی را منجر می‌شود.

مهمترین ضرورت استفاده از قطعات یدکی اصلی حفظ ایمنی و سلامت سرنشینان است. این دلیل خود به تنهایی کافیست تا از خرید و استفاده از قطعات یدکی تقلبی و مشکوک باید اجتناب کرد.

شرکت مدیران خودرو خود به عنوانتامین کننده قطعات یدکی کلیه محصولات خود شامل هر دو برند MVM و CHERY و شبکه گسترده خدمات پس از فروش و ارائه خدمات فنی در قالب سرویس های دوره‌ایی در قالب خدمات گارانتی و دیگر خدمات تخصصی همچون تعمیر گیربکس های AT و  CVT سعی دارد تا همواره در کنار مشتریان خود بوده و خدمات لازم را به آنها ارائه کند.

شرکت مدیران خودرو با بیش از 150 نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش و همچنین دفاتر فروش مستقیم قطعات یدکی یکی از فعالی‌ترین شبکه های خدماتی را در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

علاقه مندان میتوانند جهت اطلاع از نمایندگی های مجاز یه وبسایت رسمی شرکت مدیران خودرو به ادرس WWW.mvmcor.ir مراجعه نمایند.

ام وی ام X22 ، برگ برنده ای در بازار متلاطم کنونی

رقابت ام وی ام 315 اسپرت و برلیانس H320 در تست شتاب + فیلم

افزایش 50 درصدی ظرفیت پذیرش تعمیرات سریع مدیران خودرو

دستِ پر X33 در میدان رقابت/ بررسی فنی ام وی ام X33 در شرایط مختلف

از خدمات ویژه امداد سیار مدیران خودرو بیشتر بدانید

نخستین چالش جدی آریزو۶ در ایران/ نوبرانه چری در پیست آزادی مورد بررس قرار گرفت

ایکس 55 برای تست های استاندارد راهی جاده های ایران خواهد شد

اصول رانندگی با خودروی نو در دوره آب بندی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی