پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودرو وارداتی-نمایشگاه ماشین

نظارت بر بازار خودرو کافی نیست/ خرید خودرو تحویل روز مطمئن ترین روش در شرایط فعلی بازار

در شرایط فعلی که واردات خودرو ممنوع بوده و ترخیص خودروهای در گمرک مانده نیز در هاله ای از ابهام است، بهترین روش خرید خودرو با موعد تحویل روز است. به گفته رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو، بعضی شرکت ها با شگردهای تبلیغاتی نسبت به فروش خودرو با تحویل مدت دار اقدام می کنند، که […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱۷ آذر ۱۳۹۷

در شرایط فعلی که واردات خودرو ممنوع بوده و ترخیص خودروهای در گمرک مانده نیز در هاله ای از ابهام است، بهترین روش خرید خودرو با موعد تحویل روز است. به گفته رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو، بعضی شرکت ها با شگردهای تبلیغاتی نسبت به فروش خودرو با تحویل مدت دار اقدام می کنند، که در این شرایط بازار، خرید خودرو به این صورت باعث ضرر و زیان دیدن خریداران می شود.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو با بیان این که متأسفانه نظارت کافی بر بازار خودرو نیست گفت: واردات خودرو ممنوع است اما متأسفانه برخی از شرکت ها با شگردهای خاص خود تبلیغات زیادی برای فروش خودروهای که ندارند انجام می دهند.

سعید موتمنی با هشدار به خریداران خودرو، اظهارداشت: واردات خودرو ممنوع است اما متأسفانه برخی از شرکت ها با شگردهای خاص خود تبلیغات زیادی برای فروش خودروهای که ندارند انجام می دهند.

وی با اعلام اینکه به هیچ عنوان به صورت مدت دار از این شرکت ها خودرو نخرید، گفت: فقط خودرو را با تحویل روز خریداری کنید.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تصریح کرد: متأسفانه نظارت کافی بر بازار خودرو نیست و هر کس با تبلیغات متعدد در صدد فروش خودرو آنهم با قیمت بالاست که همین امر بلاتکلیفی بازار را بیشتر کرده است.

افزایش قیمت خودرو بعد از تعطیلات مجلس تعیین تکلیف می شود

بازار خودرو همچنان در بلاتکلیفی/ چرا افزایش قیمت خودرو اعلام رسمی نمی شود؟

هشدار ایران خودرو به مشتریان؛ خريد و فروش وكالتي خودرو ممنوع

۹۵ درصد ثبت نام کنندگان خودرو دنبال سودجویی هستند

فروش غیر قانونی خودروهای داخلی در نمایندگی های مجاز

قدم به قدم با مراحل تعویض پلاک خودرو

13 نکته که در خرید خودرو دست دوم به کارتان می آید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی