پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جیپ موتور بخار (1)

تنها جیپ موتور بخار در جهان به فروش خواهد رسید

در سال های گذشته انواع و اقسام نمونه های جذاب از جیپ در نمایشگاه ها و حراجی ها به نمایش در آمده که در نوع خود جذابیت های خاصی را داشتند. اما نمونه ای که اکنون به نمایش در آمده به تمام جیپ هایی که تاکنون دیده اید متفاوت است. تراک 6×6 که بوسیله موتور […]

ارشیا
سه شنبه - ۲۷ آذر ۱۳۹۷

در سال های گذشته انواع و اقسام نمونه های جذاب از جیپ در نمایشگاه ها و حراجی ها به نمایش در آمده که در نوع خود جذابیت های خاصی را داشتند. اما نمونه ای که اکنون به نمایش در آمده به تمام جیپ هایی که تاکنون دیده اید متفاوت است. تراک 6×6 که بوسیله موتور بخار تغذیه می شود.

جیپ موتور بخار (6)

این خودرو که لوکو نام دارد، توسط کمپانی Hauk Designs واقع در پنسیلوانیای آمریکا ساخته شده است. بهره وری در ساخت این خودرو قطعا از اولویت های کمپانی نبوده به طوری که میزان 208 لیتر ( 55 گالن) آب تنها برای طی کردن مسافت 2.4 کیلومتر آنهم بین سرعت های 48 تا 56 کیلومتر بر ساعت کافی خواهد بود. این خودرو هم اکنون برای فروش گذاشته شده است اما متاسفانه موتور بخار آن دیگر بر روی خودرو قرار ندارد.

جیپ موتور بخار (3)

مسئولین کمپانی اظهار کردند که موتور بخار برای نمایش به موزه فرستاده شده است. اما باقی قطعات بدنه و زیربندی این خودرو یا به عبارت دیگر کل خودرو بدون موتور، قابل خریداری است. گیرباکس 6 سرعته این خودرو هم درلیست قطعات فروشی قرار دارد. با اینکه موتور بخار از روی این خودرو برداشته شده اما هنوز هم بدنه جذاب آن می تواند نظر بسیاری از کلکسیونرها را به خود جلب کند. کابین خودرو هم در نوع خود بی نظیر است.

جیپ موتور بخار (7)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

فورد سری F برای نهمین ماه متوالی رکورد فروش در بازار آمریکا را از آن خود کرد

جیپ گلادیاتور به صورت رسمی در نمایشگاه خودرو لس آنجلس معرفی شد

جنگ جیپ و کمپانی هندی Mahindra در بازار آمریکا بالا گرفت

برابوس 700 4X 4² ، آخرین بازمانده از G کلاس قدیمی

پینین فارینا با همکاری ریوین شاسی بلند 1000 اسبی خواهد ساخت!

Rivian R1T، وانت تمام الکتریکی با قدرتی باورنکردنی!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی