پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رکورد سرعت 1000 مایل بر ساعت (4)

احتمال ثبت رکورد سرعت 1000 مایل بر ساعت قوت گرفت

هنگامی که اعلام شد خودروی Bloodhound SSC با موتور جت خود توان جذب سرمایه گذار برای شکستن رکورد سرعت را ندارد، بسیاری از علاقه مندان به سرعت نا امید شدند. اما اکنون خبر می رسد که سرمایه گذار جدیدی برای این خودرو پیدا شده و بودجه 33 میلیون دلاری برای ثبت رکورد 1000 مایل بر […]

ارشیا
سه شنبه - ۲۷ آذر ۱۳۹۷

هنگامی که اعلام شد خودروی Bloodhound SSC با موتور جت خود توان جذب سرمایه گذار برای شکستن رکورد سرعت را ندارد، بسیاری از علاقه مندان به سرعت نا امید شدند. اما اکنون خبر می رسد که سرمایه گذار جدیدی برای این خودرو پیدا شده و بودجه 33 میلیون دلاری برای ثبت رکورد 1000 مایل بر ساعت را تهیه کرده است. بدین ترتیب احتمال شکستن رکورد زمینی سرعت این بار بیشتر از همیشه است.

رکورد سرعت 1000 مایل بر ساعت (5)

یان وارهرست شخصی است سرمایه گذاری است که ادامه حیات خودروی جت SSC را تضمین کرده است. تیم سرمایه گذاری جدید اعتقاد داشتند که علاقه فوق العاده ای در ساخت این خودرو به کار رفته و خوشحال هستند که توانستند امیدی دوباره برای رکورد شکنی را زنده کنند.

رکورد سرعت 1000 مایل بر ساعت (3)

رقم بودجه 33 میلیونی دلاری که برای آماده سازی این خودرو برای رکورد شکنی در آفریقای جنوبی در نظر گرفته شده است، برای آماده سازی یک تیم فرمول یک برای تمام فصل کافی خواهد بود!. شخصی که سرمایه گذاری پروژه را بر عهده گرفته تجارب قابل توجهی در صنعت خودروسازی داشته و اکنون جزئی از 100 سرمایه گذار برتر بریتانیا به حساب می آید. رکورد کنونی سرعت زمینی در سال 1997 با سرعت 763 مایل بر ساعت ثبت شد.

رکورد سرعت 1000 مایل بر ساعت (1)

اما خودرو Bloodhound SSC رسیدن به سرعت 1000 مایل بر ساعت را هدف گذاری کرده است. این خودرو در سال گذشته هم تست سرعت 200 مایل بر ساعت را انجام داده بود و به احتمال زیاد تا سال 2020 برای ثبت رکورد سرعت زمین گام بر می دارد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

پورشه 911 GT2 RS MR ، سریع ترین خودرو شهری در جهنم سبز

کیمی رایکونن رکورد سریع ترین دور تاریخ فرمول یک را شکست!

آیا رکورد سرعت موتورسیکلت ها جا به جا می شود؟ / برادر زاده سریع ترین سرخپوست دنیا در فکر رکوردی جدید!

نیسان GT-R جدید سریع ترین سوپر اسپرت دنیا خواهد بود

رکورد سریع ترین سدان نوربرگ رینگ توسط جگوار XE SV Project 8

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی