پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محمد_رضا_نعمت_الله_زاده_وزیر_صنعت

تذکر رئیس جمهور به وزیر صنعت و معدن

چندی پیش وزیر صنعت و معدن حامیان کمپین نخریدن خودروهای صفر را خائن و ضد انقلاب نامیده بود که با واکنش روبرو شد. به همین جهت دکتر روحانی به این وزیر در رابطه با این رفتار محترمانه تذکر داده است. دستیار ارشد رئیس‌جمهوری گفت: دکتر روحانی درخصوص اظهارات اخیر وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره […]

سهیل زنگنه
شنبه - ۱۴ شهریور ۱۳۹۴

چندی پیش وزیر صنعت و معدن حامیان کمپین نخریدن خودروهای صفر را خائن و ضد انقلاب نامیده بود که با واکنش روبرو شد. به همین جهت دکتر روحانی به این وزیر در رابطه با این رفتار محترمانه تذکر داده است.

دستیار ارشد رئیس‌جمهوری گفت: دکتر روحانی درخصوص اظهارات اخیر وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره تحریم‌کنندگان خرید خودروهای صفر کیلومتر داخلی به وی تذکر داده است. حسین فریدون به صداوسیما گفت: رئیس‌جمهور به آقای نعمت‌زاده تذکر داده است که «باید رفتار ما با منتقدان، محترمانه باشد.» وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست خبری اخیر خود در اظهاراتی علیه تحریم‌کنندگان خرید خودروی صفرکیلومتر داخلی در شبکه‌های اجتماعی، آنان را «خائن و ضد انقلاب» نامیده بود. نعمت‌زاده البته شب گذشته در برنامه «تیتر امشب» شبکه خبر با تکذیب این مطلب در عین حال تصریح کرد:‌ منظور من این بوده که مبارزه سازمان یافته ضد خرید محصولات داخلی و نخریدن خودروی داخلی مغایر با منافع ملی است.

تیسکو: قیمت 35 تا 40 درصد کمتر از خودروهای وارداتی خواهد بود.

قیمت خودرو 10 تا 12 درصد افزایش خواهد یافت

کاهش تولید محصولات ایران خودرو

تلاش خودروسازان برای رهایی از رکود

پرداخت وام به خودروسازان بزرگ خیانت به دیگران است؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی