پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محصولات ایران خودرو

قیمت جدید دنا پلاس، H30 کراس، هایما S5 و 207 دنده ای از سوی ایران خودرو اعلام شد

ایران خودرو در اطلاعیه خود قیمت جدید و رسمی 4 خودرو خود از جمله دنا پلاس، هایما S5، دانگ فنگ H30 کراس و 207 دنده ای را در دی ماه 97 اعلام کرد. بدیهی است که این افزایش قیمت شامل حال مشتریان منتظر و دارای قرارداد با قیمت روز خواهد شد و باید مابه التفاوت […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۲ دی ۱۳۹۷

ایران خودرو در اطلاعیه خود قیمت جدید و رسمی 4 خودرو خود از جمله دنا پلاس، هایما S5، دانگ فنگ H30 کراس و 207 دنده ای را در دی ماه 97 اعلام کرد.

بدیهی است که این افزایش قیمت شامل حال مشتریان منتظر و دارای قرارداد با قیمت روز خواهد شد و باید مابه التفاوت قیمت قدیم و جدید را در زمان صدور دعوتنامه به پردازند.

هایما S5 توربو سال گذشته به عنوان کراس اووری کوچک با قیمت کمتر از 100 میلیون تومان به بازار آمد. علی رغم افزایش قیمت این خودرو، ایران خودرو هنوز قیمت رسمی هایما S7 را اعلام نکرده است. تنها موج افزایش قیمت هایما S7 توربو زمانی آغاز شد که ایران خودرو این کراس اوور را در حاشیه بازار با قیمت ۱۹۴ میلیون تومان به فروش گذاشت. اما بدیهی است که در آینده نزدیک هایما S7 توربو هم مانند S5 توربو در یک سطح افزایش قیمت را به صورت کلی تجربه می کند.

نوع خودرو قیمت قبل ( تومان ) قیمت جدید ( تومان )
هایما S5 توربو ۹۸/۶۴۰/۰۰۰ ۱۳۸/۰۰۰/۰۰۰

دنا پلاس جدید که پیش از این از 4 کیسه هوا بهره می برد، از این پس با دو کیسه ی هوا عرضه می شود و گویا به خاطر مشکلات تحریم، امکان تامین کیسه هوای جانبی به صورت انبوه برای این خودرو وجود ندارد. تا به این لحظه گروه صنعتی ایران خودرو بهای دنا پلاس توربو و دنای معمولی را تغییر نداده و گویا فعلا خبری برای افزایش قیمت این خودروها در ماه جاری نیست.

نوع خودرو قیمت قبل ( تومان ) قیمت جدید ( تومان )
دنا پلاس  ۲ ایربگ ۵۳/۱۵۳/۰۰۰ ۷۶/۰۰۰/۰۰۰

ایران خودرو قیمت هاچ بک کراس خود یعنی دانگ فنگ H30 کراس را نیز افزایش داده است. پیش از این ایران خودرو قیمت مدل سدان این خودرو که با نام S30 شناخته می شود را با قیمت 141 میلیون تومان به فروش گذاشت. برخی فکر می کردند که قیمت H30 کراس در حاشیه S30 تعیین می شود و بهایی حدود ۱۴۰ میلیون تومان را پیدا می کند. اما قیمت اعلام شده برای دانگ فنگ S30 از جانب ایران خودرو برای فروش در حاشیه بازار بوده و برای تمام مشتریان صادق نخواهد بود.

نوع خودرو قیمت قبل ( تومان ) قیمت جدید ( تومان )
H30 کراس اتوماتیک ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ ۷۵/۰۰۰/۰۰۰

پژو 207 در قیمت گذاری جدید با رینگ فولادی عرضه خواهد شد و از سویی دیگر هنوز شاهد هستیم که بهای نسخه ی اتوماتیک آن افزایش پیدا نکرده است. اما با توجه به قیمت ۱۰۴ میلیون تومان برای پژو ۲۰۷i صندوقدار اتوماتیک و بهای ۷۰ میلیون تومانی نسخه ی دنده ای هاچبک، واضح است که در روزهای آتی برای پژو 207 اتوماتیک هاچبک نیز قیمتی در محدوده 90 تا 100 میلیون تومان تعیین می شود.

نوع خودرو قیمت قبل ( تومان ) قیمت جدید ( تومان )
پژو ۲۰۷i دنده ای ۴۷/۱۳۰/۰۰۰ ۷۰/۰۰۰/۰۰۰

ستاد تنظیم بازار کار قیمت گذاری را تمام کرد/ اعلام قیمت جدید خودروهای پرفروش در هفته آینده

مدیران خودرو فروش فوری چری تیگو7 را استارت زد + قیمت جدید (دی 97)

شرایط فروش جک S5 ویژه نیمه اول دی ماه اعلام شد

شرایط فروش و پیش فروش جک S3 تمدید شد/ تکمیل ظرفیت فروش جک S5

فروش محصولات مدیران خودرو از امروز آغاز می شود + لیست قیمت های جدید

آغاز فروش لیفان X60 با قیمت قطعی (به مناسبت شب یلدا)

شرایط فروش محصولات پرطرفدار ایران خودرو (آذر 97)

قیمت پژو 207 صندوق دار اتوماتیک اعلام شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی