پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب ام و-لوگو

پای ب ام و در کره جنوبی گیر کرد! / جریمه ۹.۹ میلیون دلاری خودروساز آلمانی

کره جنوبی شرکت ب ام و را به دلیل تلاش برای کتمان مشکل آتش سوزی در خودروهای خود ۹.۹ میلیون دلار جریمه خواهد کرد. کره جنوبی اعلام کرد که شرکت ب ام و را به دلیل نقص ایجاد آتش در موتورهای آن در سراسر کره جنوبی 11.2 میلیارد وون معادل 9.9 میلیارد دلار جریمه خواهد کرد و […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۹ دی ۱۳۹۷

کره جنوبی شرکت ب ام و را به دلیل تلاش برای کتمان مشکل آتش سوزی در خودروهای خود ۹.۹ میلیون دلار جریمه خواهد کرد.

کره جنوبی اعلام کرد که شرکت ب ام و را به دلیل نقص ایجاد آتش در موتورهای آن در سراسر کره جنوبی 11.2 میلیارد وون معادل 9.9 میلیارد دلار جریمه خواهد کرد و یک پرونده قضایی هم با شکات دولتی علیه این شرکت آلمانی به جریان می اندازد.

در همین حال وزارت حمل و نقل کره جنوبی اعلام کرد که بر اساس تحقیقات انجام گرفته شده به مدت 5 ماه به این نتیجه رسیده که بی ام دبلیو تعمدا تلاش به پنهان کردن مشکلات فنی خودروهایی کرد که در حدود 40 دستگاه آن در اوایل سال جاری میلادی آتش گرفتند.

وزارت حمل و نقل کره اعلام کرد که علت این آتش سوزی ها عیب در سوپاپ هایی بوده که در قسمتی از این خودروها تعبیه شده بودند. البته شرکت بی ام دبلیو عذرخواهی کرده و در حدود 172 هزار خودرو از 65 مدل های مختلفی که بین ماه جولای و اکتبر دچار حریق شدند را فراخوان زده است.

بر پایه این گزارش، شرکت خودروسازی ب ام و در حال همکاری با تحقیقات پیش رو و متعهد به حل این موضوع است. تاکنون زخمی شدن شخصی به دلیل آتش سوزی این خودروهای ب ام و در کره جنوبی گزارش نشده است.

خطر برق گرفتگی و آتش زا بودن ، دلیل فراخوانی شارژر های ب ام و

آغاز جشن خدمات یلدایی خودروهای ( ب ام و ) و ( مینی ) توسط پرشیا خودرو

ب ام و مدل های پلاگین هیبریدی X3 و X5 را معرفی خواهد کرد

شاسی بلند 7 نفره باواریا از راه رسید / معرفی ب ام و X7

ب ام و به دنبال توسعه روابط با شرکای چینی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی