پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

طرح زمستانی امداد خودرو ایران

حضور 1500 اکیپ امدادی در طرح زمستانی امداد خودرو ایران

مدیر عملیات و مناطق امداد خودرو ایران گفت: ۱۵۰۰ اکیپ امداد خودرو در طرح زمستانی حضور دارند و به تناسب طرح، تمام قطعات زمستانی خودرو‌ها در سبد اکیپ‌ها به روزرسانی شده است. رسول رمضانی درباره طرح زمستانی امداد خودرو ایران اظهار کرد: به دلیل اینکه بزرگترین ناوگان امدادی را در اختیار دارم هر ساله در رزمایش […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۳ دی ۱۳۹۷

مدیر عملیات و مناطق امداد خودرو ایران گفت: ۱۵۰۰ اکیپ امداد خودرو در طرح زمستانی حضور دارند و به تناسب طرح، تمام قطعات زمستانی خودرو‌ها در سبد اکیپ‌ها به روزرسانی شده است.

رسول رمضانی درباره طرح زمستانی امداد خودرو ایران اظهار کرد: به دلیل اینکه بزرگترین ناوگان امدادی را در اختیار دارم هر ساله در رزمایش زمستانی پلیس راه شرکت می‌کنیم.

وی افزود: ۱۵۰۰ اکیپ امداد خودرو در طرح زمستانی حضور دارند و به تناسب طرح، تمام قطعات زمستانی خودرو‌ها در سبد اکیپ‌ها به روزرسانی شده است.

مدیر عملیات و مناطق امداد خودرو ایران با اشاره به شرایط متفاوت محور‌ها در استان تهران گفت: در تمام هفت مسیر ورودی و خروجی تهران ۷ پایگاه ثابت ایجاد شده و همه این پایگاه‌ها به قطعات مرتبط به طرح زمستانی مجهز شدند که برای تجهیز هر پایگاه به قطعات موردنیاز بین ۵۰۰ تا یک میلیارد تومان هزینه صرف شده است.

رمضانی با بیان اینکه در داخل شهر تهران ۵۲۰ اکیپ مجهز شدند خاطرنشان کرد: بر اساس بیشترین تراکنشی که امداد در آن مسیر‌ها صورت گرفته اکیپ‌ها مستقر شدند و در صورت درخواست به محل‌هایی که نیاز به امداد دارند حرکت خواهند کرد.

وی میانگین زمان رسیدن اکیپ‌های امدادی در سطح کشور را ۲۵ دقیقه عنوان کرد.

مدیر عملیات و مناطق امداد خودرو ایران درباره نحوه ارائه خدمات در زمان‌های یکطرفه شدن جاده چالوس افزود: به دلیل وجود پایگاه‌های ثابت در این محور با هماهنگی با پلیس در زمان‌هایی که جاده یکطرفه می‌شود ۶۰ تا ۷۰  درصد اکیپ‌های امدادی به ابتدای جاده از سمتی که یک طرفه می‌شود قرار می‌گیرند تا کار امداد رسانی به موقع انجام شود.

رمضانی تصریح کرد: طرح زمستانی امداد خودرو که از ابتدای دی ماه آغاز شده تا ۲۷ اسفند و قبل از آغاز امداد نوروزی ادامه خواهد داشت.

منبع: میزان

 

قیمت جدید دنا پلاس، H30 کراس، هایما S5 و 207 دنده ای از سوی ایران خودرو اعلام شد

رضایت مشتریان از ایساکو همچنان در مسیر افزایش

شرایط فروش محصولات پرطرفدار ایران خودرو (آذر 97)

ارائه خدمت در 2 شیفت صبح و عصر توسط نمایندگی های ایران خودرو

چه امکاناتی از پژو 207 و دنا پلاس حذف شده است؟

نسخه جدید اپلیکیشن ایساکو در دسترس قرار گرفت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی