پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیران-خودرو_MVM x22_MVM 315

شرایط فروش ویژه مدیران خودرو به مناسب ولادت حضرت مسیح و سال نو میلادی

فروش ویژه محصولات مدیران خودرو با ارائه تسهیلات بلند مدت توسط شرکت های واسپاری ملت و خودران وفا در دی ماه 97 به گزارش روابط عمومی شرکت مدیران خودرو، به نقل از واحد فروش فروش ویژه محصولات مدیران خودرو با ارئه تسهیلات توسط شرکت های واسپاری جهت تسهیل خرید این محصولات در اختیار مشتریان قراداده […]

سهیل زنگنه
سه شنبه - ۱۱ دی ۱۳۹۷

فروش ویژه محصولات مدیران خودرو با ارائه تسهیلات بلند مدت توسط شرکت های واسپاری ملت و خودران وفا در دی ماه 97

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیران خودرو، به نقل از واحد فروش فروش ویژه محصولات مدیران خودرو با ارئه تسهیلات توسط شرکت های واسپاری جهت تسهیل خرید این محصولات در اختیار مشتریان قراداده شده است.

بر اساس اطلاعات ارائه شده واحد فروش، بر اساس این طرح فروش مشتریان می‌توانند جهت خرید خودرو های ام وی ام ایکس 22 (MVM X22) و ام وی ام ایکس33 اس (MVM X33S) با پرداخت 60 درصد قیمت محصول بعنوان پیش پرداخت در زمان ثبت نام ازتسهیلات 40 درصدی ارزش خودرو بهرمند شده و در اقساط بلند مدت 12، 24، 36 و 48 ماهه نسبت به باز پرداخت آن اقدام نمایند.

همچنین مشتریان می‌‍‌توانند جهت خرید خودرو ام و ام 315 (MVM 315) 50 درصد ارزش خودرو را بصورت تسهیلات بلند مدت دریافت کرده و طی دوره 12، 24، 36 و 48 ماهه به بازپرداخت آن اقدام نمایند.

تحویل این خودرو ها از زمان ثبت نام و تکمیل پیش پرداخت و مدارک لازم طی مدت 30 روز صورت خواهد گرفت.

لازم به ذکر است کلیه محصولات برند ام وی ام از گارانتی 3 ساله یا پیمایش 60 هزار کیلومتر برخوردار بوده و همچنین سویس اولیه کلیه خودرو ها برای مشتریان رایگان خواهد بود.

شرکت مدیران خودرو با سابقه 15 ساله فعالیت در حوزه خودرو یکی از با سابقه‌ترین شرکت‌های خودروسازی است که طی سال‌های اخیر با ایجاد شبکه سراسری نمایندگان و پشتیبانی قطعات همواره مشتریان را همچون اعضای یک خوانواده حمایت کرده است.

کلیه نمایندگی ها مجاز شرکت مدیران خودرو با ایجاد ارتباط لازم با دو شرکت واسپاری ملت و خودران وفا آمادگی لازم در خصوص ارائه اطلاعات و مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام مشتریان را خواهند داشت.

مشتریان میتوانند با مراجعه به وبسایت شرکت مدیران خودرو به آدرس www.mvmco.ir از نزدیک‌ترین نمایندگی‌ محل مورد نظر خود مطلع شوند.

قیمت قطعی و تحویل فوری مدیران خودرو پاسخی در جهت تعادل بازار

مدیران خودرو فروش فوری چری تیگو7 را استارت زد + قیمت جدید (دی 97)

تحویل به موقع محصولات مدیران خودرو در شرایط پیچیده فعلی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی