پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

عظیم خودرو

اولین هن تنگ X7 در صنایع تولیدی عظیم خودرو به تولید رسید

به گزارش پایگاه خبری ” جوان خودرو ” ؛ اولین هن تنگ X7 روی خط تولید صنایع تولیدی عظیم خودرو به تولید رسید. تولید خودروهای روز چینی در کشورمان، علاوه بر انتقال تکنولوژی، باعث اشتغال زایی و کارآفرینی نیز شده و چرخ صنعت خودرو را در شرایطی که ‌‌‌‌‌‌‌بیش‌تر شرکای خارجی به آن پشت کرده‌‌‌‌‌‌‌‌اند، […]

javankhodro
جمعه - ۲۸ دی ۱۳۹۷

به گزارش پایگاه خبری ” جوان خودرو ” ؛ اولین هن تنگ X7 روی خط تولید صنایع تولیدی عظیم خودرو به تولید رسید.

تولید خودروهای روز چینی در کشورمان، علاوه بر انتقال تکنولوژی، باعث اشتغال زایی و کارآفرینی نیز شده و چرخ صنعت خودرو را در شرایطی که ‌‌‌‌‌‌‌بیش‌تر شرکای خارجی به آن پشت کرده‌‌‌‌‌‌‌‌اند، به حرکت در‌ می‌آورد. کارخانه تولیدی صنابع تولیدی عظیم خودرو در بروجرد واقع شده و انتظار می رود حدود 2000 شغل در این منطقه ایجاد کند.

این خط تولید در حال حاضر ظرفیت تولید 10 دستگاه در ساعت را داراست که به زودی به 200 خودرو در روز خواهد رسید. با این اوصاف تمامی تعهدات این شرکت به زودی انجام شده و خودروها به دست مشتریان خواهد رسید.

هن تنگ X7 به یک پیشرانه 190 اسب بخاری مجهز است که با یک گیربکس 6 دنده دبل کلاچ با تکنولوژی MG-روور انگلستان جفت و جور شده است. کامل‌‌‌‌‌‌‌‌‌ترین نسخه هن تنگ X7 (تیپ آنر) با امکاناتی از جمله سنسور نور و باران، صندلی‌‌‌های برقی جلو، رکاب نورپردازی شده، در صندوق برقی، تهویه مطبوع دونقطه‌ای، سقف پانورامیک، دوربین 360 درجه و هدآپ‌دیسپلی همراه‌ می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی