پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تصاویر لو رفته از آواتار E12 با طراحی نادر فقیه زاده

تصاویر لو رفته از آواتار E12 با طراحی نادر فقیه زاده

خودروسازی چینی Avatr که همکاری بین غول تکنولوژی چین هواوی، CATL و چانگان است، با کراس اوور الکتریکی 11 با طراحی زیبای نادر فقیه زاده توانست خوش بدرخشد. حالا تصاویر ثبت شده از دومین محصول این برند به نام E12 که یک سدان تمام الکتریکی است، لو رفته و طرفداران این برند و نادر فقیه […]

سامیار راشد
یکشنبه - ۲۸ اسفند ۱۴۰۱

خودروسازی چینی Avatr که همکاری بین غول تکنولوژی چین هواوی، CATL و چانگان است، با کراس اوور الکتریکی 11 با طراحی زیبای نادر فقیه زاده توانست خوش بدرخشد. حالا تصاویر ثبت شده از دومین محصول این برند به نام E12 که یک سدان تمام الکتریکی است، لو رفته و طرفداران این برند و نادر فقیه زاده را بار دیگر هیجان زده کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در حال حاضر، چانگان 40.99 درصد از سهام Avatr و CATL نیز 17.1 درصد از سهم این خودروسازی نوپا را در اختیار دارد. از سوی دیگر هوآوی هیچ سهامی از Avatr را در اختیار ندارد ولی در عوض مغز الکترونیکی، بخش های کامپیوتری و رابط کاربری و همچنین موتور الکتریکی خودروهای این برند را تأمین می کند.

چند روز پیش، تصاویر ثبت شده در سازمان ثبت کشور چین از سدان الکتریکی Avatr E12 لو رفت. این سدان برقی با همان طراحی جذاب و محبوب آواتار 11 دیده شده که از دست هنرمند و توانمند نادر فقیه زاده نشأت گرفته است. چراغهای جلو و عقب، فرم فست بک مانند کابین و بخش صندوق بار و شیشه عقب، این سدان برقی چینی را از سایر رقبایش در بازار متمایز می کند.

هنوز اطلاعات فنی این مدل منتشر نشده اما بنظر می رسد به مجموعه باتری 90 یا 116 کیلوواتی تجهیز خواهد شد و توان تولید 578 اسب بخار را دارد. انتظار می رود که آواتار E12 تا پیش از پایان سال جاری میلادی رونمایی شود.

 

نوشته: سامیار راشد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی