پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سیف-خودرو-نشست-خبری

سیف خودرو با 4 ستاره کیفی وارد بازار ایران مي شود

معاون اجرائی سیف خودرو: با 4 ستاره کیفی  وارد بازار می شویم. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رسمی جوان خودرو پيمان قمصري معاون اجرايي شركت سيف خودرو در نشست خبري با حضور رسانه ها در خصوص برنامه هاي اين شركت به خبرنگاران گفت: شركت سيف خودرو در سال قبل توانست با هزينه ٢٠ ميليارد تومان […]

سهیل زنگنه
یکشنبه - ۳۰ دی ۱۳۹۷

معاون اجرائی سیف خودرو: با 4 ستاره کیفی  وارد بازار می شویم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

پيمان قمصري معاون اجرايي شركت سيف خودرو در نشست خبري با حضور رسانه ها در خصوص برنامه هاي اين شركت به خبرنگاران گفت: شركت سيف خودرو در سال قبل توانست با هزينه ٢٠ ميليارد تومان شركت مرتب را بازسازي كند و به دليل محود بودن توليدات ميتواند در ٣٦ هزار متر مربع به توليد برند بيسو بپردازد.

در فاز توليد امروز در حال حركت به سمت توليد بدنه هستيم و جيك و فيكسچرها را سفارش داده ايم تا بتوانيم به ٢٠درصد داخلسازي برسيم.در خرداد ماه اتاق ها به صورت ٩ تكه به ايران ارسال خواهد شد تا بتوانيم اتاق اين خودرو را مونتاژ كنيم. در كاشان نيز سرمايه گذار صورت گرفته تا بتوانيم در سال آينده در اين شهرستان مونتاژ محصول داشته باشيم. وي افزود در آينده برنامه راه اندازي بخش رنگ را داريم.ظرفيت خط مونتاژ كاشان در روز ١٣٠دستگاه با دو لاين موازي است كه انشالله در نمايشگاه اينده شيراز محصولات بعدي نيز رونمايي مي شود.

در حال حاضر مدل T3 را داريم كه جزو اولين خوروهاي ساخت داخل است كه مي تواند استانداردهاي ٨٥ گانه را پاس كند. در خصوص مدل T5 هم در انتهاي فروردين ماه قطعات خواهد رسيد و ما توليد ازمايشي را آغاز ميكنيم.

سیف-خودرو-تنظیم-زاویه-چرخ-بیسو

قمصري گفت: هدف توليد در سيف خودرو داشتن ٤ستاره كيفي از ISQI است و از روز اول به اين سمت حركت ميكنيم. در بخش خدمات پس از فروش نيز فيز شبكه مرتب مي تواند كمك كند به ما و توسعه خدمات را نيز در برنامه داريم و حتي همين الان آموزش هاي مورد نياز در حال اجراست. معاون اجرايي سيف خودرو اضافه كرد: در بخش خدمات پس از فروش سعي داريم بدون هيچ اشكالي حركت كنيم زيرا رضايت مشتريان در اولويت است. وي تصريح كرد:خودروهاي پيش فروش شده طبق برنامه از خرداد ماه به مشتريان تحويل مي شوند

قمصري در خصوص آينده مسائل مالي و ارتباطات كاري با شريك چيني در شرايط تحريمي گفت: خوشبختانه راه هاي مشخصي وجود دارد و ما نيز توانستيم به اندازه كافي خريدها را انجام بدهيم. وي اضافه كرد: چين بزرگترين شريك تجاري ايران است و در آينده مسيرهاي مستقيم تجاري نيز انشالله ايجاد مي شود. البته امروز به دليل دور زدن تحريم ها هزينه ها به ميزان ١٠درصد افزاش يافته است اما خوشبختانه سيف خودرو شرايط خوبي دارد.

سیف خودرو شرایط فروش بیسو T3 و T5 را اعلام کرد

نمایشگاه خودرو تهران (19)/ پیش فروش خودروهای شاسی بلند بیسو

برچسب‌ها : بیسوسیف خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی